Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

9.2.2012

Päivä 13: kuva jostain mitä pelkäät

Päivä 13: kuva jostain mitä pelkäät
Päivä 14: kuva sinusta ja ystävästäsi (ystävistäsi)
Päivä 15: kuva kännykästäsi
Päivä 16: kuva jostain mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaasi
Päivä 17: kuva siitä mitä harrastat
Päivä 18: kuva jostain mitä teet joka päivä
Päivä 19: kuva joka kuvaa elämääsi
Päivä 20: kuva kielestä minkä aloitit viimeksi
Päivä 21: kuva sinusta enemmän kuin 10 vuotta sitten
Päivä 22: kuva henkilöstä jota ihailet
Päivä 23: kuva joka saa sinut hymyilemään
Päivä 24: kuva autosta jonka näit viimeksi
Päivä 25: kuva, joka tekee sinut surulliseksi
Päivä 26: kuva parhaasta puolestasi/osastasi
Päivä 27: kuva tuskallisesta muistosta
Päivä 28: kuva onnellisesta muistosta
Päivä 29: kuva lempivaatteestasi/asusteestasi
Päivä 30: kuva joka kuvailee aamujani
Päivä 31: kuva lempipaikastani
Päivä 32: kuva jostain, johon uskoin lapsena
Päivä 33: kuva jostain mieliruoastani
Päivä 34: kuva ensimmäisestä harrastuksestani
Päivä 35: kuva bändistä jonka musiikkia kuuntelen nyt
Päivä 36: kuva jostain, mitä odotan paljon
Päivä 37: kuva lempihiustyylistäni
Päivä 38: kuva henkilöstä, jonka haluaisin tavata
Päivä 39: kuva siitä mitä mieltä olen koulusta
Päivä 40: kuva joka tuo muistoja mieleeni
Päivä 41: kuva siitä, miten vietän mieluiten perjantai-iltani

No pelkään muutamia juttuja, kuten tietenkin jonkun läheisen kuolemaa ja varsinkin pilaantunutta ruokaa. Tietyt tuotteet tarkistan aina, ennen kuin juon/syön. Monesti aina jugurtit, maidot, juustot, salaatit yms. menee helposti pilalle. Se on varmaan hauskan näköistä kun katon aina kaikkien päivämäärän ennen kuin syön ;D

Pahin pelko mulla on pimeä, syrjäiset kadut ja metsät, kun oon yksin. En tiedä mistä tää on lähtöisin, mutta jos oon yksin ulkona pimeellä, niin joko laulesken itsekseni tai juoksen. :D 
Myös yksinolo isossa talossa on musta karmivaa, nää pelot kyllä varmaan johtuu ihan elokuvista..


Mulla on hyvä (liiankin hyvä) mielikuvitus.



kuvat weheartit.com
Kerran Samppa ja pojat meni ulos "pelaamaan jalkapalloa" yks syksyinen pimeä ilta.
Olin Sampan huoneessa koneella ja pojat sai hyvän idean tehdä mulla jäynän. Etuovi ei oo hirveän lähellä Sampan omaa huonetta, joten pari poikaa livisty takaisin sisään ja meni yläkertaan. Muutama jäi ulos.

Sitten kun menin keittiöön jonkun puolen tunnin päästä, niin Mikko ylhältä karjaisi ihan hirveän huudon, ulkoolta raavittiin ja koputettiin ikkunoihi ja kaikkia ääniä kuului sielä sun täältä ja menin ihan paniikkiin.
Tuloksena minä peiton alla kyyneleet kasvoilla, mä oikeesti sain ihan sydärin :DD

Tän jälkeen Samppa ja muut tajusi, miten paljon mä oikeasti pelkään pimeää ja tollaista peloittelua.

32 kommenttia:

  • 2/09/2012 7:47 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Hah, voi ei sua raukkaa :D Tiedän niiin ton tunteen et joutuu välil pimeellä juoksemaa jo kun pelottaa niin paljon :D (Paitsi ite aina katon ettei oo ihmisii lähel näkemäs : D) Ja oma poikaystävä myös tykkää tosta säikyttely hommasta ja se ei oo niinkää mukavaa ku oikeesti pelkää ylikaiken :D

    -A.E.

     
  • 2/09/2012 7:48 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    hyi vähä kauhee toi jäynä minkä samppa ja sen kaverit teki :o

     
  • 2/09/2012 7:51 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mitäs lääkettä sait sun sydäriin? :)) nitroa vai dinit suihketta??

    hhahahh naurattaa nää sun jutut, että pitää heittää vaa omii juttui.

     
  • 2/09/2012 7:54 ip. , Blogger Ida kirjoitti...

    Toi pilaantunut ruoka on kans mulla ollut aika paha. Tiedän kyllä mistä se lähti. Ensin löytyi mandariinin sisästä satoja mustia matoja ja sitten appelsiinimehutölkistä, kun kaadoin, niin sieltä tuli lasiin vaan sellaista harmaata limaklimppiä! Yäk! Se oli saanut jostain happea. Onneksi en juonut suoraan tölkistä! xS

     
  • 2/09/2012 8:05 ip. , Blogger Jonna kirjoitti...

    Ääww! Pojat on ollu ilkeitä :( haha! Toi toinen ja neljäs kuva on iha kauheet, tai varsinkin toi toka ku se saa päänsärkyy aikaa jos kauan kattoo.


    ♥ Donna / www.andrevei.blogspot.com

     
  • 2/09/2012 8:14 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    itellä on just samoja pelkoja:D mullaki mielikuvitus juoksee, kun oon yksin pimeessä..kuvittelen aina kaikenlaista

     
  • 2/09/2012 8:30 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mul on samallaisii pelkoi :DD toi o iha hirveetä! mut maksaaks jos tilaa hm:än sen katalogin ? :)

     
  • 2/09/2012 8:31 ip. , Blogger Ronya kirjoitti...

    Hyi , oisin ollu ite kans niin paniikissa ! Pimeessä on niiin hirveetä olla yksin ! :D

    http://dontletyourfearswinnnn.blogspot.com/

     
  • 2/09/2012 8:42 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    hehe eikös ne viimeset käyttöpäivät sen takia ilmoitetakin, että voi katsoa koska ruoka menee pilalle:D

     
  • 2/09/2012 8:44 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Toi neljäs herättää mulle intohimon lähteä aamukasteella juoksulenkille. Nykyään metsässä alan aina kuvitela sen The Village -hirviön jonnekin kauemmas puiden lomaan heiluttelemaan kouriaan.

     
  • 2/09/2012 8:51 ip. , Blogger Pinja kirjoitti...

    Aika ilkee temppu ;o Mäki pelkään pimeetä yms.
    Kerran pelästyin kun olin yksin kotona ja kissa oli ulkona ja se halus sisään niin se alko raapimaan ovea, kaaduin nopeasti sohvan taakke ja tärisin sielä mut sit kuulin "miau" :D

     
  • 2/09/2012 8:54 ip. , Blogger Karoliina kirjoitti...

    Mäkin pelkään pimeellä yksin kävelemistä. Mutta mulla on ns. todellinen syy sihen pelkoon.
    Mua ja mun siskoo on pienenä seurattu monesti, meijän ikkunoihin on osoteltu taskulampulla, mun ikkunan alla on ollut miehen kengänjälkiä (ja ei, ei koskaan saatu selville kenen), mun siskosta on otettu valokuvia ja niitä on löytynyt sen jälkeen meidän pihalta..
    Meille on tullu mies riehumaan eteiseen, meitä on seurattu autolla... ymsymsyms.. ihan kauheeta. :s
    En oo koskaan mun iskällä yksin yötä, pelkään niin paljon muutenkin ees käydä siellä yksin, koska se on vanha puinen 3kerroksinen omakotitalo... hyi :s

     
  • 2/09/2012 9:08 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    voi ainoooo! ihana :-D mulle tehtiin kerran kans vähän samalla tavalla. Oltiin tosi pieniä serkkujen kanssa mökillä ja haluttiin nukkua teltassa. Ensin 2 lähti hakemaan jotain syötävää ja sit toiset 2 lähti vessaan, kun yks ei voinut yksin mennä. Mä jäin sinne sitten yksin 5vuotiaana kököttämään ja yhtäkkiä alko kuulumaan hirveetä paiskontaa ja sisko kiljuu täyttä kurkkua "JUOSKAAA!" mä menin ihan paniikkiin. hyppäsin hemmetin äkkiä mun makuupussin sisältä ja juoksin äitin luo.. :-D muistan vielä, kun ajattelin että sieltä metsästä oli varmaan karannut joku mielisairas puukon kanssa tai jotain!

     
  • 2/09/2012 9:10 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    oi oikeest rakastan sinuu ku oot noi ihanan aito ja ihana ihminen :) mieki pelkään iha hirveesti välil olla yksin pimeessä talossa ja pistän ain musiikit soimaa jos oon yksin :d

     
  • 2/09/2012 9:14 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    Anonyymi: joo, ei oo ihan hirveen kiva :DD Pojat on tollaisia

    iita _ juu :( onneks nyttietää että ei enää..

    Anonyymi: HEHE: D


    Ida_ hyi hyi hyi älääää! Kauheeta :D Mä saan aina sätkyn kun otan leipää ja se onkin homeessa. en kyllä nosta sitten lattialta edes

    Donna : on juu! No kyllä vähän alkaa sattuu silmiin ;)

    Anonyymi: nii, on se jännä! Heti alkaa pelkää pahinta..

    Anonyymi: voi ei :D ei maksa, sivuilta voi tilata.


    Ronya joo, jotenkin kaikille tuntuu olevan sama :D Tosi ahdistavaa


    Anonyymi: joo, mutta ei kukaan melkee ikinä kato :D Sampan perheen jääkaapista löydän melkein joka viikko jotain pilaantunutta.

    Anonyymi : voi ei :DD!!!

    Pinja : voi ei :D Ei kissa halunnukaa sulle mitään pahaa..

    karoliinaaaa 'ö Mitäs ihmettä??! Siis toihan on ihan sairasta, joku pedofiili teitä varmaan seurannut? Toi jättää kyllä aika pahat pelot, en yhtään ihmettele.

    Anonyymi: eei :D Vitsi sua on juksattu ilkeästi! Ja vielä noin nuorena

     
  • 2/09/2012 10:06 ip. , Blogger Karoliina kirjoitti...

    niiiinpä. Se jättääkin ja sit viel ku meijän iskän pihalla on ulkosauna ja sen takana semmonen "pelto" tai semmonen pläntti missä ei oo mitään paitsi pari marjapuskaa. Niin silloin ku oltiin pienii, ni sen yhden marjapuskan takaa AINA pimeellä kuulu semmosta ihme kilistelyy, ihanku joku ois jotain kulkusta kilistelly. sitku mentii lähemmäs ni loppu kilinä. Päivällä huomattiin siel miehen kengän jälkii.
    Äiti on tehny ties kuinka monesti rikosilmotuksen mut ei syyllistä/syyllisii oo koskaan löytyny.. :s

     
  • 2/09/2012 10:11 ip. , Anonymous juliää kirjoitti...

    et oo ainoo noitte pelkojes kaa :D mut kauhee pila ;o

     
  • 2/09/2012 10:14 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    KUVIEN LÄHTEET!

     
  • 2/09/2012 10:39 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mä pelkään pimeetä yli kaiken. Se on vaan jotai niin kamalaa.

     
  • 2/09/2012 10:57 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mistä noi kuvat on?

     
  • 2/10/2012 9:27 ap. , Blogger KWASHA kirjoitti...

    Voi että! Mäki aina säikyn pienistäki asioista ja rupeaa sydän Hakkaamaan :D toi toinen kuva on muuten tosi pelottava!

     
  • 2/10/2012 2:18 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Moi!
    Niin sitä vaan ajattelin kysyt et ootko niinkui miesten, naisten vai tasa-arvon kannalla? (;

    ois kiva ihan muuten vaan tietää.

     
  • 2/10/2012 2:23 ip. , Blogger Miisa kirjoitti...

    Hei aino ! Näin susta unta, jossa joku heitti sun kameran täysiä maahan ja se meni ihan sirpaleiks ja sit mä tulin lohduttaa sua, että "jep se on kamalinta ikinä kun kamera hajoo", sit itkettii kummatkin. En tiiä mut oli pakko kertoa :Dd Oonkoha lukenu sun blogia liikaaa !
    ♥m-iisa

     
  • 2/10/2012 2:53 ip. , Blogger Yeni kirjoitti...

    Mulla on kans hirvee tää pimeät kujat- pelko, juoksen aina jos on yhtään syrjäsempi katu tai sit puhun puhelimessa :D

     
  • 2/10/2012 5:05 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    hyvä tietää etten oo ainoo pelkuri :P tommosten lisäks pelkään ihan älyttömästi käärmeitä, liskoja, hämähäkkejä, etanoita, hyönteisiä jne. :(

     
  • 2/10/2012 5:45 ip. , Blogger juulia kirjoitti...

    miula on ihan sama homma! Miullaki on liian vilkas mielikuvitus, jos joku tyyppi kävelee vaikka pimeellä kadulla perässä, ni mun mielikuvitus alkaa heti laukata ja välillä on vaa yksinkertasesti pakko juosta!

     
  • 2/10/2012 5:46 ip. , Blogger juulia kirjoitti...

    mulla on iha sama!! Iha liian vilkas mielikuvitus, esim jos kävelen pimeellä kujalla ja joku kävelee takana ni meen iha paniikkii, ja joskus on vaa pakko juosta!

     
  • 2/10/2012 5:48 ip. , Blogger juulia kirjoitti...

    miula on ihan sama homma! Miullaki on liian vilkas mielikuvitus, jos joku tyyppi kävelee vaikka pimeellä kadulla perässä, ni mun mielikuvitus alkaa heti laukata ja välillä on vaa yksinkertasesti pakko juosta!

     
  • 2/10/2012 5:48 ip. , Blogger juulia kirjoitti...

    miula on ihan sama homma! Miullaki on liian vilkas mielikuvitus, jos joku tyyppi kävelee vaikka pimeellä kadulla perässä, ni mun mielikuvitus alkaa heti laukata ja välillä on vaa yksinkertasesti pakko juosta!

     
  • 2/11/2012 4:19 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    vittu mää kerra hörppäsin maitua purkista suorraa, kunnes tajusin että saatanan saatana siitä purkistahan tuli miu kurkkuu homeklöntti... no osaat kuvitella missä vietin loppu päivän... no PASKALLA.... tuli ku vesihanasta ja joo iha lahkeesta valu...-.-' Joten itekki oon päätynyt tarkistaa päivämäärät!! :-)

     
  • 2/11/2012 2:28 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mäkin pelkäsin ennen pimeää, mut kun poikaystäväni perhe asuu ihan tuol metsäs (jooo ollaan maalta siis:D) niin oon joutunu siä sit käymää lenkil ja tällee koirani kaa hiipparoimaan pimeellä.. ni en oo siitä asti, ku ollaan seurusteltu pelänny pimeää, kun oon niin tottunu:D

     
  • 2/12/2012 12:39 ap. , Blogger iida kirjoitti...

    Pelkään itekki pimeää ihan kuollakseni. ainakun ollaan kaveriporukassa, olen se rohkea, metsässä ja kauhuelokuvien katselussa, mutta esimerkiksi viimeksi tänään joskus kymmenen jälkeen, juoksin kaveriltani kotiin, veren maku suussa, koska pelotti niin paljon. Myös mun mielikuvitus on ollu aina tosi suuri ongelma mulle, koska mun mieli kehittelee ihan sairaita ja pelottavia juttuja koko ajan. Pelottavien jäynien tekemistä mulle ei oo vieläkään lopetettu, ja oon tyyliin aina peiton alla kyynel silmässä, just niinku säki. Pelkään myös kaikkia klovneja sun muita, ja eilen kaks poikaa jolla toisella oli ihan älyttömän pelottava klovni naamari päässä heitteli meidän ikkunaan lumipalloja (tosi hauskaa?!?!!?) ja sitte isäpuoli kävi sanomassa niille jotain, mutta kun näin ne ikkunasta ja ne näki mut, niin oikeasti jähmetyin paikalleni, koska näytti että se klovni ois katsonu mua semmosen aidan takaa suoraan silmiin.

    www.iidaslifestyle.blogspot.com

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu