Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

12.2.2012

Uusi takki heti kokeiluun!

...ja huivi myös!! 
On ollut aika rentoutusviikonloppu ja musta on tosi ihanaa vaan välillä olla, koko ajan ei tarvitse suunnitella jotain tai muutenkin olla menossa. Mulla on yleensä viikot käyttä puuhaa, kotona jos olen, niin sielläkin teen ja teen ja teen, kun pitäisi vaan rauhoittua. 
Viikonloppu on se aika mulla, kun osaan pysähtyä :)

Oon Valtterissa käynyt, kokkaillut, tehnyt pannukakkua ja pari kaveria on täällä käynyt.
Oon koko aamun tehnyt blogijuttuja ja kattonut pari jaksoa eri sarjoista. Samppa on samaan aikaan pelannut ja ehdotin että nyt lähetään hakee vähän sipsua ja limsua ja katotaan lehevaa :)
 Eli lisää löhöilyä rakkaan kanssa (jeee<3)

Punaiset kynnet on mulla



No siis kuten tässä kuvassa näkyy, mulla on turkoosi pitkä paita :P 
 Otin kaikista muista kuvista sinisyyden pois, kun monesti kuvissa musta tulee tosi sinertäväksi. No mähän unohdin että mulla on sinertävä pusero ja se on nyt kaikissa kuvissa harmaa.
Eikä oo eka kerta kun tää tapahtuu..

Takki/Valtteri/Zara
Huivi/Valtteri
Paita/valtteri
Housut/Zara
Kengät/UGG/aleksi13
Lompakko/Valtteri/Zara

Ja valtteri on kirppis, ei mun toinen poikaystävä joka ostelee mulle mun vaatteet, kuten joskus joku luuli :D

Sitten me lähettii!
Image and video hosting by TinyPic

MJ:tä autossa

28 kommenttia:

  • 2/12/2012 3:56 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Onko sampalla uus auto? Mikä merkki? :)

     
  • 2/12/2012 3:58 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    Sampan isän :) mersu

     
  • 2/12/2012 4:02 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    asusteleeko samppakin vielä vanhempien luona? (-:

     
  • 2/12/2012 5:39 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    saanen kysyä, miten sä oot tehny ton rustokorun ite ja onks siin aina ollu toi hopeaketju?on muuten tosi kivan näköinen:D

     
  • 2/12/2012 5:39 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    sori, mutta minä kömpelyksenä poistin 23 kommenttia kun piti julkaista :D nimimerkillä: ei ole eka kerta...

     
  • 2/12/2012 5:47 ip. , Blogger Elizabethh kirjoitti...

    Aivan älyttömän makee takki :D t. kateellinen

     
  • 2/12/2012 5:53 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    kiitus :))))

     
  • 2/12/2012 6:27 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    oot ihana! ja sun kulmat alkaa nyt näyttää tosi hyviltä kun on parantuneet :))) jeee

     
  • 2/12/2012 6:32 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Voitko linkittää sen sun videon jossa otat napakorun :) ?

     
  • 2/12/2012 6:39 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    moikka!! lähettelen jo toista kommenttia, mut sähän oot hiusten asiantuntija, niin voisitko kertoa mulle et miten hiukset pitäis kuivat (föönillä aina?) ja kuin usein hiuksia saa pestä?(joka päivä) ja suoristaa ettei hiukset vahingoitu:D ois tosi kiva, jos vastaisit auttais mua paljon!!;)
    kiitos!!

     
  • 2/12/2012 6:49 ip. , Blogger SSM kirjoitti...

    Sulla on älyttömän upeita vaatteita ja oot tajuttoman kaunis ! Mulla on kanssa toi MJ'n levy , ihan huippu :)

     
  • 2/12/2012 7:00 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Onko sulla muuten itellä ajokorttia ? :)

     
  • 2/12/2012 7:08 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    oon kysyny aiemminki tätä muttet vastannu että miten sun hiukset on noin kiiltävät?:D niinku ei likaset kiiltävät vaan tommoset terveen ja puhtaan näköset!:D mulla hiukset ei ikinä kiillä tollai vaikka ne ois ihan puhtaat... oon värjänny hiukset blondista ruskeiks, ja laitan pesun jälkeen semmosta öljyä minkä pitäs tehdä kiiltäväks mut ei;o ja aina kun suoristan tai teen kiharoita tms nii käytän lämpösuojaa mut ne on vaa tämmöset rumat ja hapsukkaat jos se on ees sana..:D;/;/ osaisikko auttaa?;/

     
  • 2/12/2012 7:27 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    eiks toi takki mahdu kiinni ku missää kuvassa ei ole ollut?

     
  • 2/12/2012 7:37 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Eihän sun arkikaan ole kiireinen? :D Mitä kiirettä sulle tulee koulun/työharjoittelun jälkeen? Aika hauskaa.

     
  • 2/12/2012 7:45 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    a: mä pidän takkia aika harvoin kiinni, silloin kun kylmä :)) ei ollu

    a: oon kavereiden kanssa, perheen kanssa, tilaisuuksissa ja kokouksissa. Jos oon kotona, niin teen koulujuttuja ja sitten kun on omaa aikaa, niin on muu mielessä kun videopostaukset :)

     
  • 2/12/2012 8:06 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Toi sun rustokoru on ihan ihana :) Oon jo pitkään ihaillut sitä ja harmitellut kun oot itse sen tehnyt etten voi itselleni mistään sellasta hankkia :p
    Nannalle rapsutukset ;)

     
  • 2/12/2012 8:36 ip. , Anonymous tanisha kirjoitti...

    voisitko laittaa jotain ihan lähikuvaa noist kulmista ni näkis kuinka luonnolliset ne on?:D

     
  • 2/12/2012 8:37 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    minkä leffan vuokrasitte, ja oliko hyvä?

     
  • 2/12/2012 9:17 ip. , Blogger Emppu kirjoitti...

    ooks ikinä tilannu napakoruja crazyfactorysta? Mietin vain että oon joskus lukenu täältä sun blogista että olisit tilannu sieltä, mutten löytäny sitä postausta. :/ Mietin vain että onko se luotettava ja minkä laatusia koruja sieltä tulis :) Voisiks joskus esitellä täällä sinun kaikkia napakorut, kun esittelit kerta rannekorutki. :)

     
  • 2/12/2012 10:44 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    no onhan mulla tosssa kirkkaan turkoosi paita, mutt mä hitsi muokkasin sen vahingossa pois :DD

     
  • 2/13/2012 12:28 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    huivi oli ruma :( mut muuten kiva postaus ja ihanat vaatteet ja nätti aino!

     
  • 2/13/2012 8:51 ap. , Blogger Linda kirjoitti...

    Ihanii kuvii ja oot niin kaunis :) Ja sun blogii on aina vaan yhtä kiva lukee! Tää piristää jotenkin aina vaan päivää, kun huomaa, että sä oot postaillut! :D

     
  • 2/13/2012 9:37 ap. , Blogger Mindy kirjoitti...

    Ihana toi uus takki! =)

     
  • 2/13/2012 11:05 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Korjaillaanko noita sun kulmia vielä, vai onko ne tarkoituksella jätetty liian lyhyeksi pituudeltaan? Ei ole tarkoitus olla ilkeä, mutta mun mielestä noi on aivan liian epäluonnolliset ja suhruiset! :s

     
  • 2/13/2012 11:58 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    "sipsua, limsua ja lehevaa" etkai oo oikeesti tosissas? 20-vuotias aikuinen nainen käyttää tollasta 5-vuotiaan pikku kakaran kieltä, joka ei osaa vielä lausua kunnolla sanoja. ja muutenkin sun blogi on ällöttävän lapsellinen, nolo ja tää myötähäpeä on valtava.. onko sun omasta mielestäs tää blogi tasokas sun ikäisen kirjottamaksi?

     
  • 2/14/2012 7:41 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mihin laitan noi vastaukset noihi arvontakysymyksii ??

     
  • 2/14/2012 7:50 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    1. Mistä löysit blogiini?
    - kaverin kautta (:

    2. Miten kauan olet lukenut?
    - noin puol vuotta, ja oon ihan koukussa sun blogiin (:

    3. Milloin liityit lukijaksi?
    - ehkä kuukaus sitte.

    4. Risuja/ruusuja?
    - no ruusuja <3

    sannasuperi@hotmail.com

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu