Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

17.3.2010

Alennuksen alennuksen alennus!?


Musta tuntuu että mä oon vieläkin aivan sekaisin mun tän päiväsistä ostoksista..
Mähän yli kaiken rakastan kenkiä, kuka hullu ei nyt rakastaisi!? Mutta sitten kun niitä on paljon ja todella halvalla, niin mä saan aina jonkun kohtauksen.

Mentiin koulun jälkeen Erikan kanssa Aleksanterinkadulle Dinskoon, luin ihanan Nadjan blogista alennuksista ja ajattelin mennä ihan huvin vuoksi zekkaa. 
Aivan ensimmäiseksi, nämä lämpöiset ihanuudet. Mä oon tammikuun aleista lähätien etsinyt mustia nilkkureita ja nyt ne löytyi. Muistuttaa kivasti vähän luistimia muuten :D

Alkuperäinen hintahan oli jotain 50€ ja lopuksi mä maksoin näistä 10€...<3

Minä ja Erika ostettiin kummatkin tälläiset, perus mustat kengät.
Tosi nätit ja mukavat. 7,5€
AAahh, arvatkaa vaan mitkä on nykyään mun lemppari kengät :D?? 
En usko että oli kenellekkään hirveän vaikeaa, mä ihan fiilistelin siellä kaupassa kun nämä näin.
No Erikahan näitä sano heti hevari kengiksi tai jotain sellaista ja alko vähän epäilyttää jos nää ihen hirveät onkin. Mutta mä oon ennenkin kattonu näitä, eikä silloin se 80€ hinta ihan hirveesti saanu mua niin iloiseksi kun nää tänään kympillä :)

Rakkautta siis, en välitä jos jotkut vihaa, mutta ei kukaan voi kaikesta tykkääkään.Nää on kivan erikoiset.

Meillä oli koulussa ruokkis, joten miltein tunnin pituinen välitunti. Siinähän tulin sitten otettua sikana kuvia:
¨
Oli kyllä hauskaa ja kivoja kuviakin tuli.

Tänään oli kyllä kiva asu, kivan pirteän. :)

Mekko: GT
Vyö: Valtteri
Laukku: Zara
Takki: Valtteri
Neule:Valtteri
Kengät; H&M
Kaulahuivi: H&M

Tunnisteet: , ,

18 kommenttia:

  • 3/17/2010 10:49 ip. , Blogger Erika Caroliina kirjoitti...

    Juuust nice day ;) en mä rakas niitä haukkunu, ne vaa näytti hevari kengiltä ku katto kengänpohjaa 8D

     
  • 3/17/2010 10:50 ip. , Blogger Sara kirjoitti...

    hirmu hienoja kuvia! ja tosiaan ihanan pirtee asu :)

     
  • 3/17/2010 10:52 ip. , Blogger Sasse kirjoitti...

    Ootte tommosii pastellisiskoja eekan kanssa, mätsäätte ihan! :D

     
  • 3/17/2010 10:54 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    eerin: älääpäää, oon vieläkin hymysuussa, ihan kirjaimellisesti :D
    Hevarti<3

    Sara: hehee, kiitos :DD

    Sasse, sisterit! ;;;;;O

     
  • 3/17/2010 11:26 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ihania kenkiä <3__<3 lovelove!

    ostitko muute sitä lompakkoo aleksi13:sta?

     
  • 3/17/2010 11:58 ip. , Blogger Adita kirjoitti...

    Aivan MAHTAVIA kenkiä!! Itellä ihan sama jos on paljon ale-kenkiä, alkaa sydän hakata ja päässä sumenemaan, pakko vaan saada silloin kaikki ihanat kengät:D Tulispa tännekkin Dinskoon noin hyviä alennuksia:)

     
  • 3/18/2010 8:25 ap. , Blogger Uino kirjoitti...

    Anonyymi : kiitoos :D kengät on aina ihania. En oo vielä, miltein kaikki rahat meni noihin kenkiin niin koitan vielä säästellä, en osaa päättää haluanko.

    Mariella : niimpä! Valitettavasti toi oli vaan yhessa dinskossa, sillä se lopetti sen kaupan kokonaan. :(

     
  • 3/18/2010 10:54 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Kivoja ostoksia taas :)

    Ihana asu sulla ja olit taas jälleen tosi söpö :)

     
  • 3/18/2010 11:49 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ihanat asut teillä molemmilla! Keväiset ja söpön väriset.

     
  • 3/18/2010 12:00 ip. , Blogger Ninni kirjoitti...

    Oi vähä hienoja kuvia! oot kyll tosi nätti :)

     
  • 3/18/2010 12:17 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    Anonyymi : kiitos :) cute!

    Anonyymi : kiitos, oli kyllä aika pastelli painoitteinen pv :)

    Ninnisi: haha, kiitos paljon!!

     
  • 3/18/2010 12:37 ip. , Blogger Anna kirjoitti...

    Ei hi**o, toi kuva missä sä hyppäät ja "hyökkäät" kameraa päin on aivan sairaan magee! :D

    www.t-r-i-c-k-y.blogspot.com

     
  • 3/18/2010 8:54 ip. , Anonymous LISA kirjoitti...

    noi kengät on I-H-A-N-A-T ! Oon itekki katellu noita mut oon semmonen 174 cm pitkä ja kasvan viel tästä ni mul oli niin ylipitkä olo ni noi on sitte jääny kauppaan. :(

     
  • 3/18/2010 9:14 ip. , Blogger PE kirjoitti...

    Aika villejä kuvia! ihania :)

     
  • 3/18/2010 9:35 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    aww mist toi panta on? :)

     
  • 3/19/2010 12:15 ap. , Anonymous L kirjoitti...

    Poseeraat ihan mielettömän hyvin! Kuvat ovat ehdottomasti parhautta blogissasi. Oletko minkäänlaisia mallin töitä koskaan harkinnut?

     
  • 3/19/2010 3:14 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ärsyttää ku et osaa kirjottaa oikein niin en vittu saa mtn selvää sun tekstistä :SS!!!

     
  • 2/22/2011 8:27 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Heips, Kuinka pitkät hiukset sulla on tässä kuvassa?

    Ihana blogi :P

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu