Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

19.3.2010

Mä tykkään, jalat ei.

Ekaksi kiitoksia kysymyksistä, niitä on tullut paljon joten ei lisää kiitos, sillä muuten käy kuten viimeeksi.
Tuli aivan sikana kysymyksiä, vastasin ekaks puoliin ja sitten mulla oli niin paljon oikeesti muuta etten ehtiny. 
Huomenna varmaan tulloo sit vastaukset :)
Oujee, koulun jälkeen kaupungille Eerinin ja sen kaverin kanssa. Mulla oli mun uudet hevari kengät, mutta kuten arvasin niin mun jalat on nyt tällä hetkellä niiiin tohjona..

Takki: Valtteri
Laukku: Italia
Kaulahuivi: Valtteri
<3
Mentiin Ginaan, kattoo aleja, mutte enhän mä sieltä itselleni mitään löytänyt. Ja ihan hyvä vain :D
Paita: Zara
Farkut: Valtteri
Kengät: Dinsko
Korut: Kirppis/Lindex
Mentiin sellaseen burger paikkaa syömään ransikset, ostin kyllä tänään ihan sikana kaikkee ruokaa kun koulussa oli jotain hillosipuli liha mössöä :D 
Oikeesti, mulle kelpaa aina kaikki koulun ruoka, mutta hillosipuleita en voi sietää. En varsinkaan kun se maku oli myös lihassa.

Tunnisteet: ,

5 kommenttia:

  • 3/19/2010 8:16 ip. , Blogger Jetta kirjoitti...

    Ihania kuvia. :-) Oon kyllä vähä kade, jos ehdottaisin kysymyspostausta en sais varmaankaan yhtää kysymystä! :-D

     
  • 3/19/2010 8:42 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    namnamnamnam nuo kengät <3 RAKASTAN.

     
  • 3/19/2010 9:28 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ääh, miks sä osaat pukeutuu noin nätisti? kerro vinkkei miten pystyy alkaa luomaa omaa tyylii=D tai et miten sä saat kaikki inspiraatiot sun pukeutumiseen yms:-)

     
  • 3/19/2010 11:32 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    jetta. kiitos no en mäkään ois alussa saano yhtään kommentteja enkä saanukkaa :D jtat van blogin pitämist niin kyllä tulee.

    anonyymi:mee tuu :)

    anonuumi; No mä en tiiä, sillä musta en oikein aina pukeudu niin nätisi kun vois. ei mitään vinkkejä, pukeudun ja ostan mikä tuntuu omalta ja ehkä vähän eriaista

     
  • 3/20/2010 9:45 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Oon seurannu sun blogias jo yli vuoden ja pakko sanoa että oot mun ehdoton lempibloggari! Sulla on niin ihana tyyli ja vaikutat niin symppikseltä muutenkin (: Ois kiva jos tekisit joskus postauksen sun parturi-kampaaja opinnoista silleen hyvät ja huonot puolet yms. Niin ja oot hirveen kauniskin!

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu