Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

14.4.2010

Lähellä täydellisyyttä

Tiedossa oli siis ensimmäinen työssäoppimisen päivä, jänskätti ihan sikana mutta aikasin lähin jo matkaan. Paikan päällä menin tiskille sanomaan että mulla alkaa työharjoittelu tänään, siellä porukat ihmetteli että oonko mä ihan oikeassa kampaamossa kun kukaan ei tiennyt asiasta mitään. 
Noh hetki siinä meni kunnes vein kamat pieneen takahuoneeseen ja aloitin siivoamisen.
Sitähän se ekan vuoden opiskelijalla miltein kokonaan on, siivoamista ja assaamista.

Aamulla oli hiljaista ja tekemisen puutetta mutta onneksi parin tunnin jälkeen sain enemmän tekemistä.
Siellä oli pari tosi mukavaa ihmistä ja tuli turvallisempi olokin kun ihmiset alkoivat juttelee ja lähestymään.
Keittelin kahvia, pesin pyykkejä, viikkailin, siivoilin tasoja, lakaisin, availin pidennyksen takkuja ja kreppasi yhden tukkaa.

8h tunnit on kyllä piiiiiitkiä mutta onneksi se nopesti meni :)
Parempia kuvia ei oo, kun kamera oli kotona.

Takki: Valtteri (Vero Moda)
Huivi: Valtteri
Paita: Kappahl
Hame: Valtteri(Lindex)
Vyö: Valtteri (GT)

Meikkivoide 12€
Vitsi mä sain jonkun sydärin H&M:ssä.
Mä tässä oon päänsisälläni valittanu kun mulla ei oo kivoja farkkuja.. ne kaikki on muutenkin kirppikseltä, tai ite kavennetut. Mun lemppari menee kohta rikki ja ne on mun ainoat vaaleat housut, niiden lisäksi on yhet mustat ja muita en sitten käytäkkään.

Mä oon kattonu näitä kaverini Riinan päällä ja kaupassa, nyt ne olin 20€ alessa ja 27 kokoa oli vain yks kappale! Kiitos siitä, noi on niin täydellisyyttä hipovat ja rakastan noita :D
Mä yritin kovasti olla vaatteita ostamatta mutta mä horjahdin, mun oli tosi vaikee olla ostamatta tätä. Mietin miten hyvin sopisi mun kenkiin jostka on turkoosi pinkit! Voi täydellisyyttä niidenkin yhdistelmä..

7€, eli ei yhtään paha.
Nää huonot huonot kuvat raiskaa kirjaimellisesti tämän mekon.
Törmäsin tohon viimeviikolla JC:ssä ja toi jäi mieleen. Kiree musta mekko, jossa selässä menee tollein ristiin ja keskiselän kohdalla on kolo. Toi on niin hillitty mutta seksikäs samalla.

Mä en voinut olla ostamatta ja älysin, mulla ei oo yhtäkään kireätä mustaa mekkoa, tai mitään muutakaan. Kaikki on sellaisia lörttöjä mutta halusin jotain tyköistuvampaa.

25€

Eikä mikään kaduta näistä :) Ostoslistalla on enään mustatolkaimettomat H&M:stä, urheiluliivit ja nahkatakki.

Tunnisteet: ,

25 kommenttia:

  • 4/14/2010 8:15 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    hyvinpä pysyi sulla tuo "ostolakko" HUOH.

     
  • 4/14/2010 8:25 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    no älä :D Ei se ollu ostolakko, vaan vaatelakko. Eli kaikki jutut, asusteet, alkkarit oli sallittuja ja sitten muutama juttu mun ostoslistalla.

    Kuten farkut, takki, kesämekko ja rintsikat. Eli en ois paljetti paitaa saanu ostaa tavallaan, mutta vika koko ja ale ei oo kiva yhdistelmä.

     
  • 4/14/2010 8:26 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Oi ihanat farkut!

     
  • 4/14/2010 8:28 ip. , Blogger Carita kirjoitti...

    Mä ostin viime viikolla tuon saman mekon 12 eurolla<3 :D

     
  • 4/14/2010 8:32 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    jennifer: oi kiitos :)) itekkin oon vielä niin onneissani niistä!

    carita: eihä :D eli rahaa vaan säästin, hihi!

     
  • 4/14/2010 8:37 ip. , Blogger Linda kirjoitti...

    Mäkin sorruin tänään tohon H&M:n paljettipaitaan mut lakoissa voi aina tehdä pari poikkeusta : )

     
  • 4/14/2010 8:39 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    etkö käytäkkään enää lorealin infallible meikkivoidetta? :P kumpi on parempaa, toi maybellinen vai lorealin??

     
  • 4/14/2010 8:44 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mullaki on toi mekko ja se on ihanin<3 Mite ois videopostaus?;)

     
  • 4/14/2010 8:54 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    Kiraz-: haha :D hätätapauksissa kyllä


    Anonyymi : no halusin jotain kevyempää :)


    Anonyymi : ahh ,ei oo kameraa, en voi tehä :)

     
  • 4/14/2010 9:23 ip. , Blogger noona kirjoitti...

    Ihanat farkut! Näyttää kyllä täydellisiltä :-)

     
  • 4/14/2010 9:43 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Oot muuten ihan sika nätti tyttö:) Rakastan varsinkin sun hiuksia! Sä valitat ettei ne oo kauniit auki, mutta sopii helvetin hyvin sulle, oli sitte kiinni tai auki. Sulla on tosi kiva tyyli ja oot nätti naamasta:) Vaikutat myös mukavalta!
    Ihanaa lukee sun kaltasen tytön blogia, ehdottomasti ykkönen!

    - Tytsy täältä itäkeskuksesta päi (=

     
  • 4/14/2010 10:11 ip. , Blogger Sira kirjoitti...

    ihanat farkut ! ja mulla on samanlainen paita mis on tota härpäket tossa ylhäällä (pinkkiä turkoosia) mut harmaana. love it! :)

     
  • 4/14/2010 10:39 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    huoh "ostolakko" ja heti tulee poikkeuksia muka. ja rumia vaatteita viel. huoh huoh huoh

     
  • 4/15/2010 11:50 ap. , Blogger Ninni kirjoitti...

    vähä söpö toi pääkallohuivi! :)

     
  • 4/15/2010 3:36 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    teet kyllä ittes naurettavaks kun pari päivää sitten alotit lakon ja heti meet ostamaan uusia vaatteita. eikä siinä sun listallas mitään farkkuja näkyny..

     
  • 4/15/2010 3:49 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mitenkäs sulla on nykään vara vaikka mihin kun sullahan on 50e kuukausraha? tai niin oot joskus sanonu? niin miten suklla riittää tollasiin juttuhin rahat kun jo noihin ostoksiin ois melkein menny se raha? vai onko sulla se kuukausraha suurentunu? ois kiva tietää mistä sä saat rahaa vai ootko töissä? kun itellänikin on toi 50e

     
  • 4/15/2010 4:56 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    et sitte hyvaksyny mun kommenttia :D ei vittu. yhdyn edelliseen

     
  • 4/15/2010 5:28 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    hehe vai sulla 8h tunteja :DDD
    ^^ sai mut nauramaan

    mut joo kivoja ostoksia :-)

     
  • 4/15/2010 6:53 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    noona : kiiitos :)


    Anonyymi : haha :D no kiitoksia kovasti..


    sira : ei siitä voi tykkäämättä olla :)


    Anonyymi: no ei nyt mitään henkilökohtaista en voinu vaan vastustaa, ei nyt silti ruoskalla lyödä. En mä sentään yli 80€ laita vaatteisiin ees kk laita, kun jotkut laittaa monta sataa, niille voi sanoo pahasti mutta jos muhun pettyy tollasen takia niin outoa Ö_Ö
    se oli vaan tollanen kokeilu :)


    Ninnisi: kiitos :)

    Anonyymi : aika naurettavaa jos joku nauraa tolle, toisille intohimona on ruoka tai eläimet, mulle on vaattet, life is life. Live in the moment. :)


    Anonyymi: aina mulla on se 50€ mutta oon tehy bisnestä ja myyny mun vanhoja vaatteieta :)

    Anonyymi : hyväksyn aina kaikki kommentin, ellei niissä mennä henkiläkohtaisuuksiin tai huoritella.


    Anonyymi: päiviä

     
  • 4/15/2010 8:09 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    You have very beautiful body what you sport? !! you small eating? please

    I love you elegance style <3

     
  • 4/15/2010 8:22 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    iso pettymys oot, tais loppuu sun blogin lukemine nyt. ps. karmeita vaatteita..

     
  • 4/15/2010 8:35 ip. , Anonymous Anonyymi123 kirjoitti...

    Voi ei, kävin itse kokeilemassa noita farkkuja mutta kun ei mitkään pikku reidet oo niin ei näyttäny yhtään hyviltä :(
    Laita pian kuvaa!

     
  • 4/15/2010 9:53 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    aiempi anonyymi tarkoitti että nauroi sille kun olit kirjottanut että 8h tunteja, vaikka olit varmaan tarkottanut 8h päiviä?

    ei tää nyt mikää iso juttu ollu, mut kunhan sanoin

     
  • 4/16/2010 4:27 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ihanat farkut! oon ite katellu tollasia h&m nettikaupassa. ootan että nään ne jossain päivän asussa että onko ne sellaset ku kuvittelen :D

    musta on naurettavaa tulla valittamaan siitä ku sun ostolakko ei pitänyt ja vielä tivaamaan mistä saat rahaa.. huhhuh ei kaikkea pidä niin tosissaan ottaa :)

    sulla on ihana tyyli ja vaikutat ihanalta tyypiltä tää on ehdottomasti mun lempiblogi! :)

     
  • 4/16/2010 9:22 ip. , Blogger kaisakaisa kirjoitti...

    ostin kanssa ton mustan paidan missä noita värikkäitä paljetteja :) kiva nähdä miten sä yhdistelet sitä eri asuihin.

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu