Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

9.4.2010

Ilman nettiä

Nonniin, eilen ei kuulunu postausta ihan sen takia että 7 jälkeen mä nukahdin jo.
Ja tänään oon menossa Sampan luokse, ne muutti uuteen kämppään rempan vuoksi ja siellä ei toimi edes netti vielä, joten jepa jaa. En siis pääse ainakaan tänään tekee postausta, ja kattoo jos huomenna ehdin tekemään niin se tulee tosi myöhään.

Pahoittelen tätä ja harmittaa itekkin, sillä haluaisin todellakin tehdä nyt postauksen kun matskuakin olisi!

Mutta nähdään la iltana tai sunnuntaina :))
Hyvää viikonlopun viettoa kaikille!<3

2 kommenttia:

  • 4/09/2010 5:11 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    sit ku tuut ni voisitko vastata tohon edelliseen postaukseen?

    Kiitos & hyvää viikonloppua sullekin! :)<3

     
  • 4/09/2010 5:39 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Löysin sun blogin ehkä kuukaus sitten. Vilkaisin aluksi vanhoja merkintöjä ja kelasin että ei hitto mikä pissis. Rupesin sit lukemaan kunnolla uusimpia postauksia ja pakko sanoo että kunnioitan sua ihan kybällä vaikken tunnekkaan. Se ettet juo ja polta ja vielä pystyt helposti myöntämään sen nostaa sun pistees niin kattoon. Harva nuori oikeesti edes myöntää uskovansa tai käyvänsä missään seurakunnan toiminnoissa. Oon ite sua pari vuotta nuorempi, mua ei kiinnosta tupakka, eikä ainaset perseet vanhemmilta salassa. Oot jotenkin niin samanoloinen kirjoituksesi perusteella kun mä, vaikkei meidän tyylit kohtaakaan. Jotenkin nää sun postaukset sai mut tajuamaan, että ei hitsi, jos mä en halua juoda, mun ei tarvii saada mitään hyväksyntää muilta. Mun on pakko kelvata niille tälläsenä kun mä oon. Luin, että sulla ei ollu kavereita kamalasti vähän aikaa sitten. Mä oon samassa tilanteessa nyt. Tuntuu, että ainoo asia millä voisin edes saada tuttuja on se, että menisin kännäämään muiden kanssa. Mutta mua ei vaan kiinnosta.

    Ja anteeks nyt tällänen romaani, sua ei luultavasti kiinnosta pätkääkään mitä nuoremmat anot sulle sönköttää ja tilittää tässä. Oli vaan pakko tulla kirjottamaan, että arvostan sunlaisia ihmisiä.

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu