Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

5.4.2010

Minä ja 70

  1. Mä en tykkää yhtään valkoisista legginseistä ja ne näyttää tosi rumilta kenen tahansa päällä.
  2. En pysty olla repimättä rupia, vaikka se sattuiskin niin mä teen sitä ja sitten verta tulee :D
  3. Mun on tosi vaikea olla syömättä jotain makeaa suolaisen jälkeen, mulla tekee aina ruuan jälkeen mieli karkkia tai muuta hömppää.
  4. En pysty mitenkään syödä suolapähkinöitä ilman suklaata<3
  5. Juon pelkästään vettä ja Pepsi maxia, maitoa tulee murojen mukana ja mehua juon vain yhtä merkkiä ja  noin kerran kahessa kuukaudessa.
  6. Unelmoin omasta kaksiosta miltein päivittäin, ei se etten viihtyisi kotona mutta se että ois oma koti jossa vois tehä kaiken yksin ja laittaa tavarat kuten haluaa.
  7. Mä rakastan siivoamista, mutta on niitäkin päiviä ettei jaksaisi yhtään. Se rauhoittaa mua.
  8. Haluisin jo sen yhen tatskan jota oon suunitellu, mutta odotan vielä varmaan vuoden ja katon kun on rahaa.
  9. Mä oon riippuvainen kirppareista..
  10. Monesti jos on tekemisen puutetta niin mä tuunailen kaikkia juttuja

11. Pienenä keräsin pehmoleluja.
12. Vihaan mun lyhyitä hiuksia, paitsi kun ne on kiinni.
13. Mulla on ärsyttävä pakko mielle kun meen bussilla/autolla. Jos puita/kaatuvaloja on vierekkäin paljon, niin mä alan räpsäyttelemään silmiä aina kun kulkuneuvo on niiden välissä.
14. Mulle ei sovi ruskeat/lilat vaatteet, aina kun oon ostanut sellaisen niin en käytä miltein ikinä.
15. Halusin pienenä olla kiinalainen, söpö ja mustahiuksinen.
16. Oon todella kömpelö, en niin paljon kuin ennen. Nuorempana rikoin todella paljon asioita :D
17. Mä oon koukussa pyöreisiin marianne karkkeihin..
18. En välillä muista että mulla on rustokoru
19. Mun on tosi vaikea ottaa ihmisiltä rahaa/tavaraa vastaan. Joskus kun poika on yrittänyt tarjota vaikka syömään niin mä oon kieltäynyt. Nyt tää tapa on alkanu kyllä loppumaan, vaikka välillä raastaa sydäntä.
20. Haluan pidennykset, mutta ei oo varaa.

21. Mä RAKASTAN jakkuja, voisin pitää niitä vaikka joka päivä.
22. Oon jämähtänyt mustaan väriin, vasta nyt oon alkanu pukee värejä.
21. Tuun aina iloiseksi jo saan tekstiviestin
22. Oon tosi vainoharhainen
23. Jos katon yksin kotona telkkaria, niin aina oon samaan aikaa läppärillä tai näpertelen jotain muuta.
24. Mua pelottaa mennä joskus työelämään.
25. Mun ensimmäisetn korvisreijät on niin venyny isoista korvakoruista että niistä menee hammastikku läpi.
26. En tiiä mitään politiikasta
27. Vihaan sellaisia 12-14vuotiaita lapsia jotka luulee olevansa jo aikuisia pyydellen jollain metriksellä tupakkaa humalassa räkien lattialle.'
28. En ymmärrä mitä hauskaa juomisessa on, tanssimisen ymmärrän mutta mua alkaa ahdistaa jos kaikki ois mun ympärillä ihan kännissä.
29. Tykkään kun kuskit moikkaa, sillä yleensä itekkin moikaa. Monet aina valittaa ettei kuskeille moikata mutta monesti kun nousen bussiin niin ne kattoo vaan suoraan räpäyttämättä silmiään.
30. Kebab miehet on tosi symppiksiä vaikka onkin monesti aika pervoja. 
31. En ikinä oo ennen hymyillyt kameran edessä, vain koulukuvissa, ja niissäkin valokuvaajat pakottivat siihen.
Samppa on vasta opetellu mut siihen ja vieläkin käskee hymyillä.
32. Mulla ei oo ikinä ollu lempibändiä, ei ikinä. 
33. Justin bieber kuulostaa ihan tytöltä
34. En käytä ikinä kultaa, hopea on mun juttu.
35. Haluan olla pidempi, 173cm ois kiva :)
36. Oon koukussa bloggaamiseen
37. Pelaan Honia poikien kanssa, paras!
38. Oon lapsesta pitäen tykänny ötököistä, en ikinä oo ymmärtänyt miksi joku pelkää niitä.
39. Mun oikee nimi on Aino-Lotta <3 
40. Katon nyt Harry Potteria teeveestä, mutta en ikinä oo nähy näis leffoissa mitään hyvää :D
41. Tykkään puhua ja oon tosi energinen, mutta meen aina lukkoon kun puhun jonkun tuntemattoman kanssa.
42. Oon käyttäny yhessä vaiheessa kenkiä joiden koko oli 40, vaikk nyt mun koko on 37/38?
43. En osaa Ruotsia, y-h-t-ä-ä-n.
44. Osaan puhua englantia, mutta en hirveästi kirjoittaa. Tääkin voi johtua kyllä lukihäiriöstä, meen monesti lukkoon enkö uskalla kirjoittaa mitään sillä en oo varma.
45. Kesät on niin ihania ja kaikki on kivasti, talvella oon jotenkin sulkeutuneempi.
46. Vasta viime kesänä olin kunnolla ulkomailla , Italiassa. Sitä ennen oon ollu Ruotsissa ja ihan pikkusena Israelissa.
47. Mun kynnet ei kasva yhtään, ne aina katkee kun on vähänkin pitkät.
48. Oon käynyt 10 luokan
49. Rakastan kokkaamista, kunhan saan tehä sen rauhassa ja yksin. 
50. En tunne itseäni 18 vuotiaaksi, tunnen aina olevani jotain 16 Ö_ö
51. Oon riippuvainen Sampasta, rakastan sitä enkä voi olla vaan ilman. 
52. En voi elää missään muualla kuin Helsingissä.
53. Mulla on aina ranteessa Sampan ostama hopearannekoru, kirppikseltä ostettu (rauta/metalli?) koru ja ystävyyskoru.
54. Tykkään nukkua tosi kauan, kouluun herääminen on hyvin vaikeaa.
55.Mun on pakko laittaa hymiöitä txt ja kaikkiin kirjoituksiin. Mulle tulee aina sellainen viba että ihminen on vihainen jos tekstarissa ei oo mitään hymiöitä. En voi sille mitään :):):) :D:D :P
56. Mulla on huoneessa ikivanha paksu telkkari, haluaisin uuden.
57. Halusin yhessä vaiheessa silmälasit oikeesti.
58. Niitin on kivoja!
59. Käyn lauantaisin Malmin nuortenilloissa.
60. Oon uskossa. :)
61. Oon värjänny hiukseni kymmeniä kertaa, kadun sitä.
62. Mulla on isosiko ja isoveli, kummatkin asuu vielä kotona.
63. Meillä on aina ollut paljon eläimiä, en tiiä minkälaista olisi asua ilman.
64. Kutian vaan yhdesä paikasta ja vaan mun kulta on löytänyt sen, oliko se mun kolmas ylin kylkiluu?En oo ennen kutianut mistään! 
65. Mulla on kyttyrä :(
66. Ärsyttää välillä nähdä oikeasti luonnonkauniitä tyttöjä/naisia, tulee ittelleen aina hirveä olo.
67. Kehun aina mielessäni jonkun vaatteita/ hiuksia jos näen jotain joka miellyttää. Tai sanon kaverille.
68. Mun tekee aina mieli lyödä naamaan niitä tyttöjä jotka kulkee porukoissa ja kattoo ilkeästi päästä varpaisiin ja tirskuu. 
69. Tykkään tosi paljon sisustamisesta ja haluaisin siitäkin tavallaan mun ammatin, mutta sitten se tekninentyö siinä houkuttele, saati sitten verhoilu... -.-
70. Kun paistaa aurinko niin oon aina tosi positiivinen ja iloinen :)


Siinä pari juttua musta, tosi moni bloggeri on tehy tälläsen niimpä päätin minäkin. Pointsit niille jotka oikeesti luki tän kokonaan :D<3 


38 kommenttia:

  • 4/05/2010 11:50 ip. , Blogger liisa kirjoitti...

    55.Mun on pakko laittaa hymiöitä txt ja kaikkiin kirjoituksiin. Mulle tulee aina sellainen viba että ihminen on vihainen jos tekstarissa ei oo mitään hymiöitä. En voi sille mitään :):):) :D:D :P

    ^ Toi on NIIN totta! :D

     
  • 4/06/2010 12:20 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Meinasin tulla kirjoittamaan ihan samaa kuin tuossa yhdessä edellisessä postauksessa joku ehtiki kirjoittaa ensin. Mietin että, ootko joku mun entinen kirjekaveri. Tosin aika moni oli noihin aikoihin yhtä "muodikas" ja voinu olla samannäköisiä, mutta pysähyin siinä 4.luokan kuvan kohalla ja katoin että Mitääh!? Mun k-kamut oli vissiin jostain Hippo-lehdestä :DD <3

     
  • 4/06/2010 12:21 ap. , Blogger Minka kirjoitti...

    ihana postaus, olin niii monessa kohdassa niin aww, ja huomasin yhtäläisyyksiä ja tää sai muutenki oikeesti ajattelee :)

    ja nyt ku postailet useammi ni tykkään tosi paljon :) ja kirjotat kiinnostavasti aiheesta kun aiheesta :)

    oikeesti en osaa sanoa muuta ku <3 :D tykkäsin vaa tosi paljon :)

     
  • 4/06/2010 12:55 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    tottakai luin kokonaan! nää on tosi kivoja postauksia, nyt toivon että mahdollisimman moni bloggari vaan tekis näitä:] ihan mahrottoman kiva lukee näit:)
    ootko muuten luterilainen?

     
  • 4/06/2010 2:19 ap. , Blogger petra kirjoitti...

    luin kokonaan! sun blogi on niiin täydellinen, oot tosi symppis ja suloinen tyttö<3 ja kun kerroit aiemmin kokemuksias elämässä, kuten ettei oo ollut kavereita ja muuta, niin pystyn samaistuu suhun täysin. onneks sulla menee nykyään hyvin :) mulla on pari hyvää ystävää jotka pelastaa mut päivinä jolloin mun kulta on intissä :( muuten oisin ihan yksin!

    ja ps. sun vaatteet on niin ihania!

     
  • 4/06/2010 7:18 ap. , Blogger petra kirjoitti...

    luin ja tää oli tosi kiva. Ja joo mulla sama juttu autossa, ja mä yleensä nostan varpaita tai jotain ylöspäin tolppien ja muitten kohalla :D

     
  • 4/06/2010 9:20 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mul on sama juttu tekstarien kaa, musta aina tuntuu et se tekstari on hirveän vihasen tuntunen jos siinä ei ole hymiöitä :D Oon jo oppinu et ketkä mun kavereista ei laita, et se kans tarkoittaa ettei ne oo suuttuneita jne. :D

    Ja sama juttu tossa 51 :) Siitä asti ku minä ja mun poikaystävä ruvettiin seurustelee reilu kaks vuotta sitten, me ollaan nähty joka päivä ja oon ihan riippuvainen siitä :D jeejee ku armeija koittaa ens tammikuussa :D

     
  • 4/06/2010 10:12 ap. , Blogger Ninni kirjoitti...

    vähä sulla tossa viimesessä kuvassa ihanat hiukset! :) on sulla kyllä nytki :>

     
  • 4/06/2010 10:18 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    luin kokonaaa ja nyt ku oon lukenu tän ja edellisen postauksen,oon saanu susta niiin erin kuvan=) luulin aina ,että oot joku hirvee pissis,joka polttaa ja juo ja kaikkeee, mut vaikutat oikeesti tosi ihanalta ja kultaselta ihmiseltä:) ihanaa että kaikki ei oo mitään hulluja juoppoja:>

     
  • 4/06/2010 10:47 ap. , Blogger KK kirjoitti...

    Luin kokonaan! Ja toi kuva missä istut ton ympyrän sisällä, onks se otettu puksun asemalta?

     
  • 4/06/2010 11:28 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Luin kokonaan ja tämän ja edellisen postauksen perusteella mulla on ihan täysin muuttunu mielikuva susta. Niinku moni muuki on sanonu, niin oon ajatellu että oot hirvee pissis joka kattoo kaikkia nenäänsä pitkin, mutta vaikutat semmoselta ihmiseltä että sunlaisen haluaisin itellenkinin ystäväks :) Huomasin myös että meillä on paljon yhteistä vaikka ite kyllä liikun just semmosissa piireissä mitä sä oot sanonu inhoavas, mutta nykyään on niin vaikee löytää semmosia oikeita ystäviä, varsinki ku asuu pienellä paikkakunnalla :/

     
  • 4/06/2010 11:50 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Haha pointsit mullle :DD

     
  • 4/06/2010 11:58 ap. , Blogger kaisakaisa kirjoitti...

    55.Mun on pakko laittaa hymiöitä txt ja kaikkiin kirjoituksiin. Mulle tulee aina sellainen viba että ihminen on vihainen jos tekstarissa ei oo mitään hymiöitä. En voi sille mitään :):):) :D:D :P

    ^ HAHA sama ! niin totta

     
  • 4/06/2010 1:41 ip. , Blogger essi kirjoitti...

    luin kokonaan! =) nää on must tosi kivoi ja mielenkiintosiakin postauksia kun saa tietää bloggaasta kaikkia kivoja infoja =)

     
  • 4/06/2010 2:06 ip. , Anonymous elli kirjoitti...

    mä luin ja munki kulta pelaa honia ja mä en tykkää yhtään:D
    ärsyttää ku se yks peli kestää niin kauan :(
    anteeks avautuminen pelaamisesta mut tykkäisimpä mäki :(

     
  • 4/06/2010 2:39 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Noist niin moni asia osus mun kohdalla samoiks, esim. 55. :D ja tosi kiva toi idea, jotenki sain tietää enemmän millanen oot ja se on vaan hyvä juttu =)

     
  • 4/06/2010 2:41 ip. , Blogger Anna kirjoitti...

    42. Oon käyttäny yhessä vaiheessa kenkiä joiden koko oli 40, vaikk nyt mun koko on 37/38?-- Heh ihan samaa mäkin oon miettiny. Löysin tässä muutama viikko sitten kellarista kahdet isot omat kengät 40 ja toiset oli 41.. Mun kengänkoko on tällä hetkellä 36-37 :DD Kai ne oli joskus muodissa :DDD

     
  • 4/06/2010 2:41 ip. , Blogger Sanna kirjoitti...

    13. Mulla on ärsyttävä pakko mielle kun meen bussilla/autolla. Jos puita/kaatuvaloja on vierekkäin paljon, niin mä alan räpsäyttelemään silmiä aina kun kulkuneuvo on niiden välissä

    Siis oikeesti mulla on toi sama juttu melkeinpä aina ja oon ajatellu,ettei varmaan kenellekään muulla oo tommosta tapaa,mun mielestä se on ärsyttävä.Onneksi jollain muullakin on toi tapa:D

     
  • 4/06/2010 3:16 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    hihi Aino-Lotta, söpö nimi :DD
    kiva kun postailet nyt näin usein

     
  • 4/06/2010 3:36 ip. , Blogger Sara kirjoitti...

    aww oot ihana ! ja mä en aina ees muista että oot 18, ku se ei näy missään autoilussa tai baariin menosssa 8)

     
  • 4/06/2010 3:43 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Oot kyl ihana ja tää postaus oli taas tosi kiva :)

    Ihanaa ku oot alkanu kirjoittelee useammin tänne ja näytät tykkäävän ja panostavan tähän bloggailuun :)

    ♥♥

     
  • 4/06/2010 3:46 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    oikeesti oot niiin ihana ja symppis ja kaunis ja mukava, ainakin sellasen kuvan saanu kun seurannu sun blogia vaikka kuuuinka kauan :---) (varmaan suunnilleen siitä kun ekan kerran alotit, oli vielä tummat hiukset ja tuli taukojaki) oispa kiva olla sun kamu oikeessa elämässä, vaikutat niin aidolta ja tuntuu että harva on enää nykyään noin aito ja oma ittensä ♥ jatka samaa malliin;)

     
  • 4/06/2010 4:31 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    lispe : se on myös ärsyttävää kun sit luulen et ne on vihasii ja kysyn mitä hätänä D:

    Anonyymi: toi hippo juttu kyl kuulostaa vitsi tutulta!! :O


    naeh: oi kiitos, ihanaa!

    Anonyymi : Ripillä käyny ja riparin, eli oon lutsku :D Sain vasta siitä tietää hetki sitten, oon vaan niin tyhmä.


    petra: oii<3 ihana, se on kyl hirveetä, sillä sampa on tavallaa intissä, kun sen koulu on Lohjalla ja se on siellä kaikki arki päivät, vkl sit Helsingissä :(

    petra :vähänkö hassua! :DD

    olyah : no niimpä, mä en aina osaa tunnistaa :SS

    Ninnisi : kiitos kiitos, ne oli kyllä tosi hirveen väriset ja kuntoset. Kuvassa ne näyttää kyl ookoolta :)


    Anonyymi: no mutta ihanaa että moni ihminen on saanu musta oikean kuvat, pointsit sulle! ^^

    KK : joo se on!! :D


    Anonyymi : Tollanen on ihan musiikkia mun korville, kaikki tekee sitä että määrittelee ihmisen tietyn laiseksi ulkonäön ja kuvien perusteella, mäkin valitettavasti sitä joskus teen


    Jennifer : HEHE ;D

    kaisakaisa: Toi on kyllä niin monella :D

    essi: no kiva, eka ajattelin että ketä oikeesti kiinnostaa -.-


    elli'ä: TIIÄKKö! Ajattelin ihan samallailla ja aika meni siihen kun pyysin sitä lopettaa, vihasin sitä ja nyt oon koukussa.. :(

    Anonyymi : kiva kiva :D

    Sanna : Mitä *:D Mäkin ajattelin että ei kellään voi olla tällästä, ihan ihme!

    Anna : Musta tuntuu että kun pienenähän ostetaan aina isommat kengät, et on kasvunvaraa, sitten on tottunu siihen ja ostaa kengät jotka on jonkun 1cm liian isot. Onhan se outoo ostaa yhtäkkii kireitä kenkiä :O

    Anonyymi : Peppi Lotta :D.


    Sara : Kiitos, auto ois kiva jos joku maksaa sen ja kortin :D Kiiitooos<3


    Anonyymi: Joo mäkin oon ihan sika innostunu tästä nykyään, enemmän kuin alussa. En tiiä mikä mua vaikaa :) kesä?

    Anonyymi : aww.. kiitooos :) ihania sanoja

     
  • 4/06/2010 4:52 ip. , Blogger Tähtikeiju kirjoitti...

    Vaikutat tosi aidolta ja mukavalta tyypiltä ja oot niin kaunis! :) löysin itteni useista kohdista tässä tekstissä, esim. siitä että tekis mieli lyödä niitä tyttöjä jotka kattoo päästä varpaisiin ja tirskuu =D haha.

    Sun blogia on aina kiva lukee, tulee hyvälle mielelle. oooot ihana<3

     
  • 4/06/2010 5:14 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    luin kokonaan:) oon tosi kateellinen ku oot nii kaunis! toi kuva missä istut tossa ympyrässä varsinkin on aivan ihana:)

     
  • 4/06/2010 5:44 ip. , Blogger maisa kirjoitti...

    55. on niin totta! ihania nämä fakta postaukset :-)

     
  • 4/06/2010 5:56 ip. , Blogger Mari kirjoitti...

    hitto, ittelläni oli paljon samoi juttui ku sulla! varsinki toi valkoset leggarit, en tiiä miks oon niitä ostanu silti kolmin kappalein, ku ikinä en käytä ja jos paistaa aurinko, ni on hyväl fiiliksel :))

     
  • 4/06/2010 6:04 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mulla on se täysin sama räpsyttely pakkomielle josta kerroit kohdassa kolmetoista!

     
  • 4/06/2010 6:11 ip. , Blogger aino kirjoitti...

    Tykkäsin tästä postauksesta ja noi kuvat oli tosi hienoja! ää oot iha supernätti :)

     
  • 4/06/2010 6:15 ip. , Blogger Eeva kirjoitti...

    Oon vasta hiljattain ruvennut seuraamaan sun blogias mutta oon heti löytäny susta samoja piirteitä ku musta. :D Postaukset on tosi mielenkiintoisia ja oikein innolla ootan mitä seuraavaks on aina tulossa. :) Jos en ihan väärin muista niin ollaan taidettu olla samalla yläasteella. :)

     
  • 4/06/2010 6:30 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mä oon lukenu sun blogia nyt reilu puol vuotta. Aluks mä lueskelin sitä aina sillon tällön, mut nyt mä aina ootan sun blogin lukemista! Oot niin ihanan olonen ihminen ja postaat nykyään niin usein, kivasti ja avoimesti. Toivottavasti jaksat jatkaa bloggailua vielä pitkään! :)

    p.s. mun pitää aina hypäyttää mielessä auto tai linkku katulamppujen yli, ettei se törmää niihin pylväisiin :)

     
  • 4/06/2010 7:05 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    pointsit SULLE, vaikutat hyvältä tyypiltä ja tää blogi on aivan uskomattoman kiva=))) go girl!

     
  • 4/06/2010 7:42 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mä vihaan sitä kun mun jotkut "kaverit" on jotain teinijuoppoja ja mä en ikinä jotenki vaan mee mukaan mihinkää tyhmii bileisii ja sit niitte bileitte jälkee ne vaa puhuu kaikkee ihkua mitä siel bileis on tapahtunu tms. ja sit vaa pyörittelen aina silmii ittekseni et voi luoja olettepas te tyhmiä :-D
    kiva tietää muuten ettet oo mikää juappo :)
    aa kauhee romaani :D

    ps. lutsku voi eiiiiiii hahhah :-DD

     
  • 4/06/2010 7:51 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    oot tosi kaunis, niin ulkoisesti kuin myös sisäisesti :)
    -roosa

     
  • 4/06/2010 8:51 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mä luin!:)

     
  • 4/06/2010 9:43 ip. , Blogger miukumauku kirjoitti...

    Voiii, ei voi muuta sanoa ko että <3. Ihana oot!

     
  • 4/06/2010 9:43 ip. , Blogger miukumauku kirjoitti...

    Voiii, ei voi muuta sanoa ko että <3. Ihana oot!

     
  • 4/07/2010 6:55 ip. , Blogger Silmukkakissa kirjoitti...

    hei tykkään iha tosi paljon täst blogista:) tunnut jotenki tosi kivalta ja ihanalta tyypiltä:)

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu