Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

5.4.2010

Mau!

Heräsin siihen kun äiti avasti huoneen ovan ja mun kissa Louis juoksi suoraan mun viereen kehräten. 
Samalla sain 2 uutta suklaamunaa, noissa on kyllä tosi paljon valkosuklaata enkä mä sitä oikein syö, joten muuta saivat suklaat.
No kun oli loma niin heräsin vasta 1 maissa, menin koneelle ja siellä oli 35 kommenttia! Plus kun olin vasta niihin vastailemassa niin uusia tuli viiden minuutin välein, ihan mieletöntä :D

Kiitos teille kaikille niin ihanista ja kauniista kommenteistanne.
Oon ulkoasua koko päivän tässä duunaillu ja mä tykkään!
Laitoin mun kirppikselle kaks uutta myyntikohdetta TAAS, nyt ei ookkaan vaatteita vaan Adreyn DVD-boxi
Sekä Ginan laukku, joten laitan tohon sivulle taas linkin mun kirppikselle jos kiinnostaa. Kohteet sulkeutuvat Keskiviikkona :)

Tunnisteet:

9 kommenttia:

  • 4/05/2010 7:37 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    oi vitsi toi audrey-boksi olis ihana!<3 ja tää uss ulkoasu on tosi kiva!keväinen!:)

     
  • 4/05/2010 8:07 ip. , Blogger SUPERVAIN kirjoitti...

    onko kisu itämainen?

     
  • 4/05/2010 8:12 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    anonyymi: noi kaikki elokuvat on kyllä niin ihania! Kiitos :)

    suervain: kylläh :) puolpitkäkarva, meillä 3 itämaista ja 1 siperialainen,

     
  • 4/05/2010 8:18 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    sähän oot joskus niin kauheesti kehunu noita elokuvia, miten raaskit myydä ne? ;(

     
  • 4/05/2010 9:25 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    vähä söpö kisu!(:

     
  • 4/05/2010 9:31 ip. , Blogger Josefin kirjoitti...

    oioioiii ihana kisuli ♥

     
  • 4/05/2010 10:19 ip. , Blogger Ninni kirjoitti...

    Toi sun blogin kukkatausta on kyll tosi kiva! :)
    Mä oon aina aivan innoissani jos mulla on joku 1 kommentti niin kuinkakohan innoissani olisin jos ois 35! :D

     
  • 4/05/2010 10:35 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    Anonyymi: no niin oon :D oon kattonut jo muutaman kerra, riittää mulle. hyvä kiertämään


    Anonyymi : =^o^=

    Josefin: se on tosi lutunen :)


    Ninnisi: kiitos, no niin mäkin alussa sain 1, jos sitäkään :D

     
  • 11/21/2010 6:02 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Minkä rotuinen tuo Louis otus oikein on ? Näyttää hieman pahalta :D

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu