Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

6.4.2010

Nahkatakkia mä metsästän



Oon ettiny tässä jo muutamia päiviä kivaa lyhyttä "nahka"takkia. Hinta ois korkeintaan 40€
H&M:ssä oli kaks tosi kivaa mallia mutta päällä ne oli pelkkää pettymystä, ehkä mä kohta löydän..
Minä

18-vuotias
Aino-Lotta Rossi
Ala-aste: Mustakiven ala-aste
Yläaste: Vuosaaren peruskoulu (valkoinen)
10lk.: Jakomäki
Nykyinen koulu: Helpa Kamaamo-Parturi

Harrastanut:
Koripalloa 5 luokalla
Telinevoimistelua 5-7 luokilla
Tanssi 10 luokalla

Tein ihan huvikseni ittestäni tollasia perustietoja, musta ois hauska jo te ihmiset kertoisitte jos ootte ollu mun kanssa samoissa kouluissa ja tunnistaisitte mut, sillä musta on aina kiva tunnistaa vanhoja tuttuja! :D 

Joten nimiä!! >:)
Letitin omia hiuksiani vähän tänään. :D
Ei ollu mitenkään ihmeellinen päivä, aika tylsä ja niin oli mun pukeutuminenkin. Aamulla tuli niin kiire etten ehtiny ajattelemaan mitään ja häiritsi koko loppupäivän toi ärsyttävä asu. 

Oli hamepäivä numero 1 ja mulla oli farkkuhame.

Kaulahuivi: H&M
Takki: Valtteri (H&M)
Laukku: Lindex
Paita: Zara
Hame: H&M Kids
Kengät: NS King

Tunnisteet:

29 kommenttia:

  • 4/06/2010 6:05 ip. , Blogger Josefin kirjoitti...

    kivan näkösiä kaikki sun kampaukset! erikoisia mut sopii tosi hyvin : )

     
  • 4/06/2010 6:16 ip. , Blogger Eeva kirjoitti...

    toi letti on aivan ihana :)

     
  • 4/06/2010 6:24 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    APUA OLITKO MUSTANKIVEN ALA-ASTEELLA VUOSAARESSA :D tunnistin sun noista ala-aste kuvista että oot tutun näköinen :D

     
  • 4/06/2010 6:29 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    josefin: kiitos, välillä on kiva tehä :)

    eeva: kiitos ^^

    anonyymi: Jepis :D Kukas se siellä?! Anna kuulua, mua kiinnostaa aina tiettää itekki :)

     
  • 4/06/2010 6:39 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Sun blogias on kiva lukea kun kirjotat niin usein. Selaan aina kaikki blogit päivittäin ja manaan kun kukaan ei oo _TAASKAAN_ kirjottanu mitään :-D

     
  • 4/06/2010 6:40 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ää, olet ihan tajuttoman sympaattinen ihminen! tästä blogista on tullut yksi lemppareista :)

     
  • 4/06/2010 6:40 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    seppälässä on lyhyitä nahkatakkeja :)) 29€

     
  • 4/06/2010 6:43 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Haha sun ala-aste aikases bestiksen Oonan pikkusiskon kaveri =D Monimutkasta mutta kyllä. Aina koulun jälkeen staraokee oonalle pelailee!:D

     
  • 4/06/2010 6:46 ip. , Blogger Janna kirjoitti...

    Olit meiän koulus 10lk. :) Toivottavasti en oo katellu sua mitenkää sillee "pääst varpaisii" tyylil. :D

     
  • 4/06/2010 6:54 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    nonyymi : haahahaa, tuntuu että teen vähän liikaaki ^^


    Anonyymi : vitsi! Mä löysin sieltä ari kivaa mut oli 60€ -.- pitää zekkaa uudestaan, kiitos :)


    Anonyymi : oi, kiitos että pidät blogistani :))

    Anonyymi: mutta taidan silti muistaa sut :D Se oli se kanana staraoke peli? hehe

    Janna : no kyllä siellä aika moni katsoi, en usko että sä katoit, kyllä sen muistaisit :)

     
  • 4/06/2010 6:54 ip. , Blogger maisa kirjoitti...

    toi letti on ihana!

     
  • 4/06/2010 6:55 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Joo just se peli :D:D haha, outooo tälläne yhteensattuma!:)

     
  • 4/06/2010 7:12 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    niin kiva tuo letti :) mä en ikinä onnistu saamaan omaan päähäni hyvää lettiä :( toisten päihin kyllä onnistuu

     
  • 4/06/2010 7:14 ip. , Blogger Suvi kirjoitti...

    haluisitko joskus tehä video siitä miten tuo letti tehdään? =)

     
  • 4/06/2010 7:38 ip. , Blogger noona kirjoitti...

    Netissä semmoisessa nettikaupassa ku New Look on hienoja nahkatakkeja jos kiinnostaa :-) Ja kannattaa tsekata ONLY:n liikkeet, niistäkin voi löytyä hyvin tai ite oon ainakin nähnyt. Ihana toi letti sun hiuksissa!

     
  • 4/06/2010 8:17 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    jep toi letti on ihana. mää en tosiaan haltsaa tota letitysjuttua, ois kiva jos tekisit joskus jonkun postauksen aiheesta, tai videon ehkä ennemmin, että miten teet jne? :)))

     
  • 4/06/2010 8:36 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mäki oon metsästämässä tollasta biker takkia :) mikä se on muuten se ihme pattikuhmu mikälie josta joskus kerroit ja tossa 70(?) asiaa susta jutussa kirjotit :D?

     
  • 4/06/2010 8:40 ip. , Blogger Ninni kirjoitti...

    toi röyhelölaukku on aivan yli nätti! :) tosi kiva asu muutenki!

     
  • 4/06/2010 8:43 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    aino, oltiin samalla luokalla yläasteel haha:D

     
  • 4/06/2010 8:49 ip. , Anonymous p kirjoitti...

    mä en oo ollu sunkaa samas koulus,mut mä meen ens vuonna vuosaaren lukioo :) sul on ihana blogi!!

     
  • 4/06/2010 8:51 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    oot kyllä todella aidosti ihana ihminen ! :) täydellinen nainen. <:

     
  • 4/06/2010 9:20 ip. , Blogger Janika kirjoitti...

    Sun hiusten avulla oon muuten saanu tosi paljon uusia ideoita, mitä mä haluisin mun hiuksille tehä:)

     
  • 4/06/2010 9:28 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    hahahah mua et muista varmaakaa mut oon Oona Jakiksen koulust ja olit sillon kympil siel :D mut mä muistan kyl sut (:

     
  • 4/06/2010 10:12 ip. , Blogger KK kirjoitti...

    ää oot niin nätskä! Ja mä oon ties kuin kauan halunnu osaa tehdä tollasen _siistin_ letin tonne hiusrajaan, mutta kas kummaa se ei koskaan onnistu :-(

     
  • 4/07/2010 2:12 ip. , Anonymous Mish kirjoitti...

    Ootkos käyny esim. Kappahlissa ja Lindexissä katsomassa, ainakin netin perusteella niilläkin näyttää olevan ihan kivoja takkeja myynnissä :))

     
  • 4/07/2010 3:47 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Kiva kun oot pistäny tohon asukuvaan Valtterin perään merkin :)

     
  • 4/07/2010 5:01 ip. , Blogger Maija kirjoitti...

    Ihana lettikampaus :)

     
  • 4/07/2010 5:05 ip. , Anonymous Annie kirjoitti...

    Voisit tehä videopostauksen noiden lettien teosta?! :)

     
  • 1/15/2012 12:26 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ihmettelin kauan, että miks oot niin tutun näkönen. Tajusin sit, että oon muutaman kerran käyny sun tunneillas ku olit kymppiluokalla. Ellen ihan väärin muista niin saatettiin jopa vaihtaa pari sanaakin. Mua pikkasen hävetti kun se opettaja laitto mut selittää, että millasta amiksessa on yms. :D

    En tiiä muistatko tällasta tapahtumaa, mutta ajattelin infota. ;D

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu