Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

11.4.2010

Vaatteiden ostokielto

Hyvät lukijat, mä oon tehy ison päätöksen ja ainakin mä yritän pysyä myös siinä. 
Tää on ollu mun mielessä jo kuukauden, ihan valehtelematta ja tänään mulla kolahti.
Yritän olla kuukauden ajan ostamatta mitään vaatteita, sillä ihan yksinkertaisesti mä en tarvitse, kesä on kylläkin tuloillaan ja kesä hamosia ja sellainen kelpais.
Mutta en mä vielä kuukauteen niitä tarvitse!

Mulla on kaapissa kaikki mitä tarvitsen ja huomaan kirpparillakin miten vähän mulla nykyään tarttuu sieltä mun mukaan. Sillä mä en yksinkertaisesti tarvitse mitään :)

Mutta mulla on nyt ostoslistalla ollut etsinnässä alkuvuodesta saakka ja JOS löydä nämä/jotkut näistä tän kuukauden aikana, niin sen mä sallin itselleni. Etenkin tota nahkatakkii oon ettiny TOSI pitkään, ja jos löytäisin sellaisen enkä ostais, niin mä katuisin sitä niin pitkään.
Elikkä tässä on sallitut vaatteet, se mun pitkään haluama takki. Uikkarit ei sinäänsä oon vaate mutta laitoin kuitenkin, ennen kesää tulee aina parhaimmat uikkari valikoimat :)
Sitten mustat legginsit, sillä oon huomannu että mun KOLMISSA on pieni reikä jossain reiden kohdalla. Joko mun reidet on turvonnu vaan niin tai sitten oon käyttäny niitä ihan liikaa :D

Ja toi kesämekko ei oo ihan välttämätön, mutta H&M:llä on 2 ihana vaihtoehtoa, mutta toisesta ei oo vielä löytyny kokoja ja toinen on kalliimpi, ja siksi se on vasta harkinnassa. 

Mutta periaatteena on siis se, etten kerää mulle lisää vaatteita, sillä mä en oikeesti käytä mun vanhoja joita mä todellakin haluan käyttää! Sitten mä haluun nyt enemmän ostaa asusteita, kenkiä, aurinkolaseja, laukkuja, vöitä, joten niihin panostan kuukauden ajan ja tuutte miltein niitä vaan näkemään mun ostoksissani sitten. (ELI KAIKKIEN ASUSTEIDEN HANKKIMINEN ON SALLITTU)
Katottiin Sampalla Paavo Pesusieni elokuva, se on oikeesti joku parhain elokuva minkä tiiän, sillä aina kun me katotaan se niin nauretaan ihan älyttömästi
Tultiin vuorostaan meille ja meitä odottikin isosiskon poikaystävän synttärikakku ja muuta nam nam.

AAMUISET KIRPISLÖYDÖT
Mä olin tosi iloinen että löysin tän, kesällä lenkeillä ja rullaluistelemassa tosi hyvä. Ite en ikinä oo raaskinu laittaa paria kymppiä urheilu huppariin.

2€
Tämäkin hyödyllinen löyty! Ostin valkoisen pitkän topin just viime viikolla ja siitä näkyy kaikki läpi, mun pitikin ostaa pitkä valkoinen toppi jossa menee selkä kohta toillein leveästi, kuten siitä mekossa.
Mulla muutenkin on valkoisia mekkoja joista näkyy läpi.

1€
Ohut pinkkivyö, joka menee vyötärön ympäri kaks kertaa. 

1€
GT:n valkoinen tupsukauluri 1€
Lindexin vetoketjuhame, jota pitää vähän kaventaa vain alhaalta. 2€
u

Tunnisteet: , ,

4 kommenttia:

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu