Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

10.5.2010

Vika päivä

Jos ette jaksa mun avautumista niin menkää vaan vähän alaspäin ja postaus alkaa siitä :)

Mua alko vaan ärsyttämään nyt ihan kunnolla kun joku fiksu tyttö tässä tuli kommentoimaan miten tiesi näköjään paremmin musta kuin minä.
Varsinkin että se syytti että Erikan takia mä pukeudun lissumaisesti ja tyyli on muuttunut ja oon nykyään feikki.
Sitten että en käy kirppiksellä koska häpeän sitä :D Siis mitä ihmettä?! 

Mä haluaisin tehdä vaan nyt muutaman asian selväksi. Kaikkihan tietää että mun tyyli on vähän vaihdellu ja oikeesti ollut yhdessä vaiheessa vähän sekavaa, oli korkkareita mutta oli myös lenkkareita.
Sitten kun värjäsin hiukseni takaisin blodeiksi ja oli puolivuotta oransseilla hiuksilla niin kai se nyt vaikutti mun pukeutumiseen/ tyyliin ja itseluottamukseen. 
Kyllä ne tietää jotka on vaalentanut :)
Tammikuun jälkeen kun sain oman värin edes jotenkin takaisin niin aloin oikeesti nauttimaan pukeutumisesta ja aloin panostaa mun vaatekaappiin. Rakastan mekkoja, toppeja, korkokenkiä, hameita ja oon yrittänyt ostaa niitä nytten, sillä ennen oon ollut niin hukassa. Erika on vaikuttanut mun tyyliin vaan sen verran että mä nykyään rakastan värejä, ennen en käyttänyt niitä juuri koskaan mun pukeutumisessa.

Mä tykkään käydä kirppiksellä ja käyn, mutta nyt en oo pitkään aikaan, sillä mulla on nyt kaikki tarvitsemani ja jos sinne menee niin sielä oikeesti ostaa vaan kaikkea turhaa vaikka mä en nyt mitään tarvitsisi. Oon yrittänyt ostaa kaupoista kenkiä, sillä kirppikseltä niitä en löydä ikinä, sekä mekkoja.
Mä en oo ostellu kaupoista pitkään pitkään aikaan ja sitten että joku tulee nuhtelemaan siitä että häpeänkö käydä kirppiksellä, en todellakaan ja tykkään käydä siellä vieläkin :)
Mä en vaan halua ostaa mitään turhaa sieltä, muuten ne vaan menee tonne vaatekaappiin lojuamaan.
ENNEN mulla oli niin, että paljon vähällä, nykyään yritän painottaa "laatuun" että ne vaatteet on sellaisia joista todella pidän, ei sellaisia mitkä on vain kaapissa. Nytkin siellä on muutamia paitoja jotka on kirppikseltä mutta ei oo viel ollu käytössä kun oon ne miltein heti unohtanut. Mielummin mä ostan sellaisia mitä käytän oikeasti !

Ei mua siinä kommentissa mikään hirveesti haitannu paitsi kaikki, varsinkin se että tullaan sanomaan että mun tyyli on muuttunut ja oon feikki. Ja sen takia että mä oon vihdoin löytäny oman tyylin, tiiän mitä haluan ja mitä en. Teistä en tiiä mutta mitään en ikinä täällä esittänyt joten feikki en ole.
Kiitos ja kumarrus<3

Tänään oli siis mun vika päivä työharjottelussa Salon Uniguessa, vaikka oli kivaa ajatella että koulu alkaa eikä tarvii joka päivä olla musta paita päällä kahdeksan tuntia mutta silti tulee ikävä...

Takki: Valtteri (Vero Moda)
Kaulahuivi: H&M
Paita: H&M
Kengät: NS King 
Laukku: H&M


Sain Pauliinalta läksiäislahjan, pussillisen tuotteita :)
1.2.
3.4.
1. Lorealin hyytelögeeli joka antaa kiilota kimalteiden avulla.
2. Lorealin erittäin voimakas hiuskiinne
3. Kirkautta antava hoitoaineblondeille. Sebastian
4. Shampoo. Sebastian

Tunnisteet: ,

22 kommenttia:

  • 5/10/2010 9:30 ip. , Blogger Janika kirjoitti...

    Mun on pitäny jo monta kertaa kysyy et sulla ku on toi H&M:n musta paljetti paita niin kun oot käyttäny sitä parisen tuntii, ni se menee ihan sellasek löysäks?:D Mulla meinaa samanlainen paita ja mua harmittaa iha saakelisti aina loppu päivästä kun näyttäs ihan siltä että mulla ois teltta päällä:D

     
  • 5/10/2010 9:42 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mun on kyl sanottava et toi ihminen on varmasti sanonu ton kommenttinsa kateudesta, koska olet kaunis ja älykäs tyttö. sulla on ihana tyyli ja kaunis vartalo, jonka kannat hyvin. älä ota kuuleviin korviis tommosia kommentteja, vaan ohita ne täysin ja ole ylpeä itsestäsi! tärkeintä on tietää itse miten asiat on, sillä mitä muut sanoo ei ole mitään merkitystä :)

     
  • 5/10/2010 9:50 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mun mielestä sun blogi on just ihana, ku must tuntuu et oot reilusti oma ittes, etkä esitä mitään. et jos joku tulee sanomaan että esität ni ??? toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos!

     
  • 5/10/2010 9:53 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    Janika: mutta mulle se on jo valmiiksi tosi löysä, niin ei se hirveesti oo päivän mittään löystyny :) just kiva! Teltta sen kuulu ollakkin, hihi ;D

    anonyymi: ekat kerran mietin oikeasti että noin vois ollakkin, en voi uskoo että täys järkinen ihminen sanois että mun entinen tyyli oli paremmin :D sillä se oli aika pissismäinen 2008

     
  • 5/10/2010 9:53 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mun mielestä sun tyyli on ihana c: se on yksi syy miksi tätä blogia seuraan :)

    ja kaikkihan sen tietää ( ainakin luulis ) että sinä tiedät asias paremmin kuin joku anonyymi.

    oot sitäpaitsi mun mielestä aito ja ihana ihminen, susta saa tosi symppis kuvan :) ohan noi ikävät kommentit ikävä asia mut kantsii jättää omaan arvoonsa , vaikka muakin kieltämättä kyl vähän ketuttais..

    no mutta loppuun vielä se , että en tiiä mitään parempaa kuin aamukahvi ja sun blogis lueskelu. se saa ainakin mun päivän liikenteeseen, thanks a lot ! C:

     
  • 5/10/2010 9:57 ip. , Blogger Jonna kirjoitti...

    Kyllähän ihmisten tyylit muuttuu, tottakai, sehän on vaan kiva asia! Ja tyylihän mukailee vuodenaikoja, olotilaa JNE. Ei koko ajan voi eikä kukaan varmaan haluakaan toistaa samaa kaavaa.

    Jatka tyty samaan malliin, oot aika kovasti menossa mun blogien top 1! :) <3

     
  • 5/10/2010 10:13 ip. , Blogger Laura kirjoitti...

    Oon tykännyt sun blogista mielettömästi, mutta varsinkin tämän postauksen jälkeen. Mun mielestä sulla on kiva, sun näköinen tyyli. keep rockin!

     
  • 5/10/2010 10:35 ip. , Blogger aissu kirjoitti...

    oon lukenu tätä sun blogia jo jonku aikaa ja nyt aattelin sitten kommentoidakki=) oikein hyvää nimipäivää kaimalle sinne:----) kiva lukea mitä teilä tehdään koulussa ku oon itekkin hiuspuolella, niin aika samanlaista ku meillä, mutta silti niin erilaista:)

     
  • 5/10/2010 10:38 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    helpommin sanottu kuin tehty, mutta yritä olla välittämättä noista kateellisista kommenteista. tiedän että tollaset ikävät jutut saattaa jäädä kaivelemaan, mutta ole vaan rehellisesti oma itsesi ja käytä just sellasia vaatteita kuin itse haluut :) mä, ja varmasti moni muukin, ihailen sun tyyliä ja ulkonäköä :] kukaan ei oo täydellinen, mutta sä olet todella lähellä sitä! ;>

     
  • 5/10/2010 10:44 ip. , Anonymous M kirjoitti...

    siis mitä ihmettä, mun on pitänyt monta kertaa kommentoida kuinka sun tyyli on nykyään "parantunut" siis kuvissa näkyy itsevarmuus ja vaatteetkin näyttää paremmilta, sun pukeutuminen on rohkeaa! tää ei nyt ollu mikään nuoleskelukommentti mutta vastapainoks tolle kamaluudelle.

     
  • 5/10/2010 11:02 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    toi kommentoija on niin kateelline vaa sulle !
    mää ainaki ihailen sun tyyliä ja oon toosi ilone et oot ainoo bloggaaja jonka tiijän et päivittää joka päivä ja sun blogii o ihana lukee ! ♥
    pidä tyylistäs kiinni !
    ps. hyvää nimipäivää :)) !

     
  • 5/11/2010 7:47 ap. , Anonymous lisbe kirjoitti...

    Ei kannata välittää tuollaisista kommenteista. Itse oon oppinu, että joka paikassa elämää kohtaa inhottavia ihmisiä. Ihan sama, minkä ikäinen on. Ja tottakai tyyli muuttuu ihan omien mieltymysten mukaan koko ajan :)

    Tsemppiä ja ole ihana itsevarma itsesi!

     
  • 5/11/2010 9:26 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Siis mä en ymmärrä mikä ONGELMA siinä on, vaikka sun tyylis olisikin muuttunut Erikan myötä!! Omaa tyyliäshän sä täällä kuvailet ja jos se muuttuu niin onhan sekin sun tyylis :D ja se on niin selvää, että uudet ihmiset elämässä sattumoisin muuttaa ihmistä tavalla tai toisella. Ihan ymmärrettävää, että omaksuu hyväksi havaitsemiaan asioita ystäviltä itselleen!

    Oot ikäiseksesi pirullisen hyvä pukeutuja ja voit olla vaan ylpee ittestäs!

    Mua jotenkin kiukuttaa kun ihmiset tulee kommenttibokseihin vikiseen ja syytteleen tosi raukkamaisesti bloggaajaa.. ja sä nyt viimeiseks feikki olisit!! Ymmärrän, että jää tosi huono fiilis tommosesta mutta tyrskyjä päin vaan :)

    E

     
  • 5/11/2010 11:36 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    kivan oranssit kadet

     
  • 5/11/2010 12:00 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    a: hahaha! ei ne oo ton väriset :D ne on ihan vaaleet, se on toi valaistus ja sitten kameran asetukset... hah, ei hyvänen aika jos mulla ois tollaset kAdet :)

     
  • 5/11/2010 12:35 ip. , Blogger Ninni kirjoitti...

    ärsyttäviä tommoset tyhmät jotka tulee sepittää ihan tyhmii asioita. Sais ampuu raketilla kuuhun semmoset! no joo ei saa sanoo noin rumasti mut ärsyttää varmaa tommone. Tietysti jokasella on oma mielipide ja oikeus siihe mut joo tyhmää kuitenki :D
    Mun mielestä oot aiva huippu etkä todellakaa mikää feikki :)

     
  • 5/11/2010 3:05 ip. , Blogger Roosa-Maria kirjoitti...

    voi että jotku jaksaa :D oma tyyli, paras tyyli, ja mä ainaki tykkään sun blogista ja tyylistä ja tottakai vuosien varrella tyyliki muuttuu :D

     
  • 5/11/2010 3:20 ip. , Anonymous emppu kirjoitti...

    "a: hahaha! ei ne oo ton väriset :D ne on ihan vaaleet, se on toi valaistus ja sitten kameran asetukset... hah, ei hyvänen aika jos mulla ois tollaset kAdet :)"

    hah nii varmaa joo. kivaa paskapuhet taas :D oranssitha noi on?

     
  • 5/11/2010 3:53 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    En tajua miten jollakin on pokkaa tulla sanomaan että oot joku lissu. No way! Sulla on tosi ihana ja omaperäinen tyyli. Kaikki voi vaihtaa tyyliään, jos siltä tuntuu. Kukaan ei voi tulla sulle sanomaan että; "Hei, et ois saanut muuttaa tyyliäs." Se on jokaisen oma valinta, mihin kukaan muu ei voi vaikuttaa. Ei tuommoisista kommenteista tarvitse välittää, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Jatka samaan malliin Uino! (:

     
  • 5/11/2010 4:55 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    bloggarit vetää niin helposti herneen nenään, ei tossa anonyymin kommentissa ollu mun mielestä noin pahaa et siitä ois tarvinu postaus tehä. tommoset kannattaa vaan sivuuttaa. ei jokasesta negatiivisesta viestistä tarvi tehä uutta postausta, se on jotenki... melodramaattista.

     
  • 5/12/2010 8:35 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    "kivan oranssit kadet"

    "a: hahaha! ei ne oo ton väriset :D ne on ihan vaaleet, se on toi valaistus ja sitten kameran asetukset... hah, ei hyvänen aika jos mulla ois tollaset kAdet :)"

    Pakko sanoa kun pisti silmään: miten kehtaat vinoilla kommentoijan kirjotusvirheestä, kun itselläsi on kymmeniä kirjoitusvirheitä ja lauserakeenteeltaan väärinkirjoitettuja lauseita joka postauksessa?
    jos jokainen lukija samalla tavalla huomioisi jokaisen sinun tekemäsi kirjoitusvirheen, niin kuin sinä olet huomionut tuon anonyymin virheen ja ilmoittaisi siitä, niin eihän tänne kommenttiboksiin muuta tekstiä mahtuisikaan, joten nyt uino katse peiliin ja suu suppuun!

     
  • 5/13/2010 1:24 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    innisi : mmm.. sellaista se on :D


    emppu : wowowowwwow! Kielen käyttöä neiti! Ne ei oo oranssit, mä katon käsiäni tällä hetkellä ja ne on kämmenistä ihan vaaleat.
    Kyllä ne tietää jotka käyttään kameroita että joskus tulee ton näkösiä kuvia huonossa valossa.
    Mutta hei, sähän tiiät parhaiten minkä väriset kädet mulla on :)

    Anonyymi : niin ja varsinkin jos se ois seurannu tän blogin alkua ja nyt vasta sanoo lissuksi :D ei elämä

    Anonyymi : en mä ite siitä ainakaan tykänny ja tietäisit varmaan jos joku tulis sulle sanoo noin. Mua vaan ärsyttää jos ihmiset tulee latelemaan kaikkea tietämättä.
    Jos en tunne sua ja näkisin kuvias, tuun haukkuu lissuksi, sanoo että sun tyyli muuttuu kaverin takia ym. niin et itesekkän siellä vaan naureskelisi :)

    Anonyym: niin mulla tulee niitä aika paljon, kyllä mä tiedän :)
    Oon tottunu elämään sen kanssa sillä en voi sille mitään, thaht`s it..
    ^^

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu