Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

2.9.2010

Minä, miinukset ja plussat

Luin jotain blogeja ja mulle jäi käteen tällänen, "mistä en pidä" kysely, mutta kirjoitan myös positiivisen puolen, jottei tästä tule liian agst, postausta.
 Blogi oli lukijan mutta onnistuin jo kadottamaan sivun :( 


Nimessäni: -Pienenä inhosin nimeäni (Aino) sillä kaikki muistuttivat että olen kalevalassa. 
+Suomalaisuus

Kasvoissani: -Mä en mitenkään inhoa naamassani mitään, paitsi kaikki epäpuhtaudet ja jos kattoo suoraan edestäpäin mun naama on jotenkin tosi pulla. 
+Sivuprofiilista oon aina tykänny ja nenästä!


Vartalossani: -Tää on tää yleinen, niin haluisin olla kiinteämpi vähän.
+Naisellisuus, vaikka en oo hoikemmista päästä mutta on kivaa että muotoa silti on ylhäällä ja alhaalla riittävästi, tikku en haluisi olla.  

Luonteessani: -Itse tätä on aika vaikea sanoa, mutta mä välillä loukkaannun joissain asioissa aika helposti ja oon mustasukkainen.
+ Olen aika energinen ja heitän läppää hyvinkin paljon, jos liikaakin väärässä tilanteissa..

Vaatekaapissani: -PIENI!
+Nykyään rakastan kaikkia vaatteita se sisällä, jos kattoo vuosi taaksepäin käytin varmaan 20% vaatteistani. nyt oon oppinu heittää pois ja ostaa vain ihania juttuja.

Kotonani: -Huone on oikeastaan ainut paikka missä viihdyn, iso ja rauhallinen :) Kaikkialla muualla on kissoja ja karvoja. 
+ Perhe on siellä

Työssäni: (kun sitä ei ole)

Ystävissäni: -Vähäinen määrä ehkäpä
+Määrästä huolimatta mulla maailman ihana bestis ja pari muuta kaveria :)

Perheessäni: -En keksi perheestä mitään negatiivista
+ Mun perhe on tosi rento ja hauska.

Harrastuksissani: (ei oleee :D)

Kumppanissani: - Koulu Lohjalla ja näen vain viikonloppuisin, mutta toi on myös tosi hyvä asia sillä suhde kukoistaa aina kun nähdään niin harvoin :) 
+ Ulkonäkö, luonne, huumori, huomaavaisuus.

Lemmikissäni:- No "mun" toinen kissa taitaa pelkää mua, se on muutenkin tosi säikky ja juoksee pakoon.
+ Kissat on vaan niin ihania, toinen on ollu mun hoivassa syntymästä asti sillä sen äiti on yks meidän neljästä kissasta ja oon lelliny sen piloille. Otan se syliin niin menee rennoksi :)

Musiikkimaussani: -Mua ärsyttää kun en ikinä osaa sanoo mistä pidän tai minkä biisin haluaisin ladat yms. makuni on hyvin sekava.
+ itse tykkään siitä.

Kotikaupungissani: - Helsinki, ihana kaupunki. Liian täynnä kyllä kerjäläisiä humalaisia. Ja aika likainen..
+ Ihanaa kun kaikki kaupat ja paikat lähellä toisiaan ja helppo liikkua!


Ruokavaliossani: -Retkahdan helposti roskaruokaan
+ roskaruoka <3

Lapsissani: - ne itkee ja kakkaa.
+ ettei niitä vielä ole

Naapureissani: - Ne aina mulkoilee mua oudosti kun otan joskus ulkona kuvia 
+ Ei oo valittanut mistään ikinä

Nykyisessä elämäntilanteessani: - Väsymys (syksy)
+ Kaikki on okey

Tulevaisuudessa: - ite en tiiä
+ se on vielä tuloillaan.


ALEMPANA ON SITTEN MYÖS PV.ASU POSTAUS :)

Tunnisteet:

4 kommenttia:

  • 9/02/2010 11:05 ip. , Blogger roosa kirjoitti...

    tää oli tosikiva postaus, en oo ikinä lukenu keltäkää tämmöstä ja muutenki kiva tietää mitä mieltä oot sun omasta elämästä jos nyt niin voi sanoo :D ! jatka postailua samaan mailliin :)

     
  • 9/02/2010 11:12 ip. , Blogger aino kirjoitti...

    en kans pienenä tykänny ku olin aina ''kalevala neito aino'' XD

     
  • 9/03/2010 11:30 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Nii että sinä et ikinä itke tai kakkaa... No ei :D

     
  • 9/03/2010 4:08 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    "Sillä kaikki muistuttivat että olen kalvelassa." --> Kalevalassa vai missä?

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu