Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

3.10.2010

Vaihtelemassa taas

Vaikka olin just vaihtanu uuden bannerin niin mun teki niin mieli käyttää tota kuvaa jossa mä hymyilen. Mulla tuli vähän surulliset vibat siitä edellisestä kuvata. En oo kyl varma tosta vielä kun ton pitäisi olla kokonaan musta, joka ei oo ehkä ihan paras väri tohon banneriin. Hieman synkkä.. :(
Mutta nyt keksin sellaisen jutun, sillä oon varma että täällä on tosi taidokkaita ihmisiä, niin laitan tähän muutaman banneri mallin, saatte ääneestää mieleistänne sekä halukkaat saavat kopioida ja kirjoittaa hienolla tekstillä Uino Hooked On Fashion, kuten tossa ylhäällä bannerissa. Tekstitys saa olla mikä tahansa.

1 Mustalla pohjalla

2. Värikuva

3. Mustavalko

4. Vanha banneri

Mun omat suosikit on kaks ensimmäistä, kolmannesta ne hirveesti ite tykkää ja neloseen oon kyllästynyt.. mutta äänestäkää ja muokkailkaa tekstejä jos haluutte!!  Niitä voi lähettää uino@windowslive.com.

Muistaka kun kopioitte kuvan, että eka klikkaatte sitä isommaksi, jos kopioitte suoraan lähetätte liian pienen kuvan eikä sitä voi laittaa banneriksi jos haluan :) Kiitos kaikille jotka jaksatte kertoa mielipiteenne!

63 kommenttia:

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu