Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

28.12.2010

Ruuhkaton ale

Eilen illalla isoveli soitti hairstoresta ja kyseli mitä shampoota sen kannattaisi ostaa. Sitten siellä oli tarjous, että 30€ sai kolme kyseistä tuotetta ja ei se muuta tarttenut kun shampoon ja hoitoaineen. Joten se kysy oisinko mä halunnu jotain sieltä?
Ville siis kiikutti mulle kosteuttavan hoitosuihkeen. Toi on parasta kaikista mitä oon koittanut!
Pakko myöntää että mulla on paras veli :)

Sitten mennäänkin tän päiväseen aamuun

Mun piti herätä 8 maissa, mutta menikin melkein yhdeksään.. Kyllä vähän nukuin pommiin mutta unisena ja suttuisen näköisenä lähdin keskustaan päin.
Päällä oli:
viitta: H&M
Laukku: Fida
Housut: Valtteri (Zara)
Risti: Kristillinen kirjakauppa

Niin kuin toivoinkin, niin kaupungilla oli kymmenen aikaan tosi rauhallista. Ihmisiä oli ihanan vähän ja kaikki ale tuotteet oltiin järjestelty aamun aikana ja tonkiminen oli todella helppoa. Kyllä kannatti!!

Kyllä siinä sitten vähän käytiin shoppailemassa!


Ginasta löytyi vielä lisää alkkareita, ja mitä mä rakastan ginan aleissa, on sormukset. Ne on oikeasti mun mielestä melko kalliita 10-20€, mutta 5€ hinta ei sitten niin paljon kirpaise :)

Stringit oli 3€ kpl


Kukkasormun 5€, valkoinen timanttisormun 5€, tumma joustava sormus 6€.

Sekä tässä mun eilen ostamia ginasta, nää värit on niin ihania! 
Ja kaikkiin näihin meni omaa rahaa 6€, kun oli lahjakortti mukana :)


Monkista tarttui iso kissapaita mukaan.

Paidan malli on tosi leveä pikkuisilla hihoilla. Paidalle jäi hintaa 5€


Kappahlista niittikengät 10€




 Weekdaysta mun pitkään katsomat kengät! Koitin noita aikoja sitten, mutta ulkonäkö miellytti paljon enemmän kuin hinta.. Puoleen hintaan kengät maksoivat enää 30€ <3 Itseasiassa noi ois voinu ollu muutaman sentin korkeammat, mutta ainakin voi pitää sitten pitkillä matkoilla :)
Ja tämä oli myös yksi rakkaus löytö, sillä mustaa pitkää bleiseriä on ollu niin vaikea löytää. Joko ihan jokaisesta kaupasta on aina koko 34 loppunut, tai malli ei ole tarpeeksi pitkä, tai hinta on aivan väärä.
Tämäkin bleiseri maksaa oikeasti 80€ mutta oli onnekseni 75% alennuksessa. 
Kaksikymmentä euroa ei kirpaissut <3

Oletteko te löytäny jotain superihanaa aleista? Tai mitäs tykkäsitte mun ostoksista :)

Tunnisteet: , , ,

35 kommenttia:

  • 12/28/2010 1:08 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Hienoja ostoksia :) Itse en ole päässyt nyt kunnon kauppoihin, joten mun ainut alelöytö on hammasharja x)

     
  • 12/28/2010 1:15 ip. , Anonymous Hanttu kirjoitti...

    aivan mahtavia löytöjä! :) voi ku itekki pääsis aleihin mut ei täältä korvesta pääse mihinkää :(

     
  • 12/28/2010 1:33 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ihania :-) etenki kiilakorkokengät! onko sulla aino joku bannerikriisi kun tuo vaihtuu kokoajan :-D

     
  • 12/28/2010 1:44 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    aaa ois pitäny sulle varmaa vinkata sillon ku ostin jc:tä oman pitkän bleiserin :D oli alennuksessa nimittäin ja makso vaa loppujen lopuks n.12e ja jc:ssähän on hyvin niitä pieniäki kokoja :) mutta onneks löysit nyt sentään ! kivoja löytöjä muutenkin :)

     
  • 12/28/2010 1:49 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    onko tois kissa paita 5€ vai 15€ euroo silla normaalisti toi paita ois30€ niin okns tosta jääny toi 1 pois vai olikse oikeesti vaan 5€

     
  • 12/28/2010 2:03 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    näin sut tänään ginassa aamusta. :D oli tosiaan mukavaa tehdä ostoksia kun kaikki oli viikattu paikoilleen. eilen iltapäivällä ne oli kasoissa mytättynä eikä sieltä mitään löytänyt. ja tosiaan heti aamusta oli aika vähän porukkaa! (:

     
  • 12/28/2010 2:19 ip. , Anonymous annika kirjoitti...

    iihania vaatteita!!! :) läysin tänää ginasta suberihanan kahikin vihreen pikku takin <3

    www.beautysparkle.blogspot.vom

     
  • 12/28/2010 2:29 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    argh sun blogi on muuten ihana mut noi otsikot on aina ihan huonoja ja tommosii tönkköjä :<

     
  • 12/28/2010 2:29 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Miten saisin siistit kiharat suoristusraudalla? Ku oon täs muutamaan otteeseen yrittäny tehä siistejä kiharoita mut aina tulee vaa sellanen sottanen kiharapilvi : D

     
  • 12/28/2010 3:05 ip. , Anonymous inssu kirjoitti...

    mä kävin eilen kiertämässä kaupat, mut en vaatteita edes kattonu,ku en mä tarvi mitään. tai no ehkä vaaleat farkut ja pari löysää paitaa olis ollu ihan kivat.

     
  • 12/28/2010 3:31 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    käytän samaa hoitosuihketta ja se on kyllä toodella hyvä. ihanat kengät ja sormukset, rakastuin <3

    -onegirl

     
  • 12/28/2010 3:32 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Aiino ooot ihana <3 sympppis ja täysin omaittesä :p<3

     
  • 12/28/2010 3:34 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Itte kävin nappaamassa parin euron älysöpöjä pikkareita, niitten takia mua ei sais päästää koskaan aleihin :D

     
  • 12/28/2010 3:36 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ÄÄÄÄ vaihda banneri äkkiä toiseen, en kestä!! SUN PAIDAN HENKARINARU NÄKYYYY!!! :D Ei vaa nätti kuva se on, pidä se! :)

     
  • 12/28/2010 3:40 ip. , Blogger suski kirjoitti...

    Yyy, ite en löytäny kirjaimellisesti _mitään_ aleista! Tarttui mukaan vaan normaalihintaisia tuotteita, ihme kyllä, sillä yleensä kaupungilla kun oon niin haluan kaiken, sitten kun tulee alet niin ei huvitakkaan ostaa:D! Mutta kivoja löytöjä sulla:)

     
  • 12/28/2010 3:40 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ihania ostoksia :)

    Selailin sun vanhoja postauksia ja huomasin tän ihanan kuvan http://2.bp.blogspot.com/_8LpRU2X0uO0/TC-mEdLfMEI/AAAAAAAAKyM/bNMOkJoNNtw/s1600/IMG_2262.JPG

    Tää on vaan niin ihana :D

     
  • 12/28/2010 3:53 ip. , Blogger Jennifer kirjoitti...

    tota bleiseriä kyllä kuolaan!

     
  • 12/28/2010 3:57 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Näin sut itiksessä myöhemmin päivällä joskus kahen aikaan ehkäpä? :) oli kiva nähä sut niiku in real life :D

    mut ihan yhtä iloselta ja nätiltähän sä näytit ku kuvissaki. haha :D

     
  • 12/28/2010 4:00 ip. , Blogger Mikaela kirjoitti...

    Ihana toi uus banneri! :)

     
  • 12/28/2010 4:31 ip. , Blogger uino kirjoitti...

    kissapaita oli siis 5€, kyllä lapussa ihan luki että oikea hinta 10 :)

    Kiitos teille kaikille kommenteista ja onnea aleihin, ne on nyt ohi mun osalta :D Ja pahoitteluni niille jotka näki mut aamulla. Olin niin räjähtänyt..

     
  • 12/28/2010 5:04 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    kamalia noi alusvaatteet, tosi horomaisia!

     
  • 12/28/2010 5:16 ip. , Blogger uino kirjoitti...

    öö.. auts? :D
    Sä taidat tykkää mummomaisista <3

     
  • 12/28/2010 7:30 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    miks vaihdoit bannerin? olisit antanu olla sen edellisen

     
  • 12/28/2010 8:02 ip. , Anonymous Sara kirjoitti...

    Oot kaunis ja mukava tyttö, mutta jotenkin niin perus suomikeskeinen. Käyt lomamatkalla Turkissa, joka on tunnetusti köyhien matkakohde ja olet sanonut ettet ikinä voisi muuttaa pois Suomesta. Kuka tänne voi jäädä? Et taida muutenkaan olla kovin varakkaasta perheestä? Ja käyt amista! Sun maailma on niin pieni. Et varmaan edes julkaise tätä kommenttia, mutta usko en tarkoita mitään pahaa henkilökohtaisesti. Ärsyttää vaan tuollainen ajatusmaailma.

     
  • 12/28/2010 8:10 ip. , Blogger uino kirjoitti...

    voisit itse taas olla hieman avarakatseisempi, miten voit tulkita kaikkea noin tympeästi :D

    En voisi muuttaa suomesta, kun tunnen paikat täällä niin hyvin, eikä enkku oo mulla mikään paras kieli. Mä en vaan pärjäisi missään ulkomailla asua, kun mun perhe on täällä.
    En ole varakkaasta perheestä? Entä sitten, sä voit ollakkin mutta ihan kiva että kaikkea ei saa sormia napsauttamalla. Itse olet sellaseen tainnut taas tottua.
    Turkissa pitää aina käydä ja joo, ei tuu heti mieleen matkustaa jonnekkin kauas rannoille kun mä itse maksan matkat ja asumisen :D Tyttöhyvä raha ei kasva kaikilla puussa, vaan pitää tehdä töitä kesällä ja muulloin olen koulussa.

    mun maailma on niin pieni? Siis hyvänen aika! Oikeest toi oli tyhmintä mitä mä olen kuullut, tarkottaako sun mielestä se että asun suomessa enkä oo rikas että mun maailma on pieni. Jos joku tässä on pieni niin sun aivot, pahoitteluni vain.
    En voi millään vaan ymmärtää sun ajattelutapaasi. Mulla on tällä ihana perhe, rakas poikaystävä, kavereita, koulu ja elämä. Mä en muuta tähän enään kaipaakkaan, eikä se raha aina tee onnelliseki :)
    Mä anna sulle vinkin, ihan kaikella ystävyydellä, siis oikeasti. Ota vähän rennommin ja mieti mikä sulle on oikeesti tärkeää, sekö että matkustelet vanhempiesi rahoilla?

    Tekisi mieli tutustua suhun ja nähdä minkälainen oot oikeasti, et varmaankaan hirveän ilonen ihminen.
    Ärsyttää vaan tollainen ajatustapa

    Kaikella rakkaudella ja ärsytyksellä: Uino

     
  • 12/28/2010 10:07 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    "..Käyt lomamatkalla Turkissa, joka on tunnetusti köyhien matkakohde ja olet sanonut ettet ikinä voisi muuttaa pois Suomesta. Kuka tänne voi jäädä? Et taida muutenkaan olla kovin varakkaasta perheestä? Ja käyt amista! Sun maailma on niin pieni."

    Mä en ymmärtänyt sun kommenttia nyt alkuunkaan. :DDDDD Sä sanot ettet ymmärrä Ainon ajatusmaailmaa, mutta omasi on noin ahdas ja mustavalkoinen? Huhhuh :D Ja mitenhän ihmeessä tuo amis tuohon liittyy mitenkään? :D

     
  • 12/28/2010 10:21 ip. , Blogger uino kirjoitti...

    no mä mietin samaa :D vaikka musta mulla on kaikki kunnossa ja toi väittää mun maailmaa pieneks kun itsellään on pieni maailma. Siihen kuuluu näköjään vaan raha ja tavarat.

    Amis on just paras, kaikki eivät oli älykkäitä lukuaineissa ja pärjää lukiossa. Mä en menis ikinö lukioon, ihan vaan sen takia kun en pysy penkillä paikoillaan, mun on pakko piirtää tai tehdä koko ajan jotain ja mua kiinnostaa parturi ala.

     
  • 12/29/2010 12:16 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    en tiä olisko pitäny itkee vai nauraa kun luin ton Saran kommentin :::D tossa ei ollu MITÄÄN järkee.. toivon todella että oli vaan provo kun ei taida kyseisellä ihmisellä kaikki inkkarit todellakaan olla kanootissa, huoh.

     
  • 12/29/2010 1:03 ap. , Blogger Hebi kirjoitti...

    Vau, vähänkö hyviä löytöjä! :)

     
  • 12/29/2010 2:09 ap. , Blogger jennyellen kirjoitti...

    ihanat kengät ((=

     
  • 12/29/2010 10:29 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Hyviä löytöjä teit, varsinlin noi mustat solkikengät on ihanat!:)

     
  • 12/29/2010 11:43 ap. , Blogger anna kirjoitti...

    ei vitsi ihania ostoksia ja vielä noin halpoja ! mäki meen tänään ostoksille, toivottavasti löytyis jotai kivaa (:

     
  • 12/29/2010 5:50 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    huoh, anteeksi vain mutta onpas taas tyhmiä ihmisiä liikenteessä, tarkoitan tuota Saraa -.-

    Mutta Aino oot ostellut kivoja juttuja niinkun aina :-D♥

     
  • 12/31/2010 2:47 ip. , Blogger Ella kirjoitti...

    Tykkään sun blogista tosi paljon! Yks iha mun lemppareista:) oot niin kaunis ja aito ihminen!! ps. ihanan värinen toi kynsilakka, mist se on?:-)

     
  • 1/05/2011 9:19 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Siis kun rupesin lukeen tota saran kommenttia kelasin oikeesti että tän on pakko olla joku läppä. Kenellä voi olla pokkaa kirjottaa tollasta?! Siis kaikki toi mitä siinä kommentissa luki oli pelkkää kiltisti sanottuna kakkelia.
    "Ärsyttää vain tuollainen ajatusmaailma." Siis mitä mitä ärsyttäävää voi olla uinon sanoja lainatakseni "Mulla on tällä ihana perhe, rakas poikaystävä, kavereita, koulu ja elämä. Mä en muuta tähän enään kaipaakkaan, eikä se raha aina tee onnelliseki :)".
    Siis en ois ikinä kuvitellu et noinkin tyhmiä ihmisiä on olemassa, anteeks vaa.
    Uino oot vaan niiiin ihana, pus <333

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu