Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

2.9.2011

Helsingin alet

Oli kyllä aika hirveä yö, kun taisin herätä kymmenisen kertaa ihan hikisenä. Huoneessa oli niin kuuma että oli vaikea edes nukahtaa vaikka oli hirveän väsynyt, oven avauskaan ei auttanut kun ulkona oli lämmin eikä tuullut :(  Tuuletin oisi tullut kyllä hyvään käyttöön!

No aamulla kattasin meille ulos pöydän ja tein aamupalaa :)

Kermvaahtoa ja marjoja :D Ai että oli hyvää! Kunhan ei syö älyttömästi, muuten tulee ällöttävä olo.

Oon odottanut jo pitkään että saisin laittaa tämän unohdetun mekon päälle. Ostin tämän talvena kirppikseltä kesäksi ja odotin innolla että pääsisi tätä käyttämään. Siivottuani tällä viikolla vaatekaappit niin mekko muistui taas mieleen :)

Mekko: Valtteri (GT)

Kengät: Zara

Laukku: Valtteri

 

 

Albaniassa ei ollut oikein mun makuisia vaatteita missään ja siksi oon odottanut että pääsisin Helsingin alennusmyynneille. Olin päättäny että vien sovituskoppiin vain ne vaatteet joihinka oikeesti tykästyn, enkä "no tää on ihan kiva". Muuten tulee turhia ostoksia :) Tällä periaattella mentiin, mutta kaupoista löytyi liikaa kaikkea kivaa... enemmän kuin luulin. Tulihan sitä sitten soppailtua :D HEHHEH

Päässäni oli ostoslista mitä piti ainakin ostaa, kuten meikkejä, alkkareita ja pari hametta.

 

SEPPÄLÄ

Hame 4€ Mä oon tässä parin kuukauden aikan ihastunut tosi paljon tähän väriin!

Sukat ja alkkarit oli ota 3 maksa 2. Piti ostaa ensimmäisen kerran ihonvärisiä, kun kaapissa on parit valkoiset housut. Ei oo nätin näköistä kun näkyy läpi :)

Sitten vielä eyeliner 4€ sekä tollaiset söpöt alepikkarit 2€

 

ANTTILA

Maybelinen meikit oli -20%. Ihan luomiväri ja meikkivoide yhteensä 20€

 

H&M

Kolme sormusta 3€ (normaalihintaiset)

 

VERO MODA

Toppi puoleen hintaan 6€

Mekko puoleen hintaan 22€

Mä olin niin iloinen kun vihdoin löysin kultaisen kaulakorut :D En edes halua miettiä kuinka monta viikkoa oon etsinyt kaupoista kultakaulakorua, joka olisi paksu ja lyhyt. 

Sormus ja kaulakoru 4€/kpl

 

ZARA

Punainen joustava hame 20€

Pinkkihame 22€ ja takana kultainen vetoketju :) 

Rahaa tuli ja sinne meni

Tänään onkin mun karkkipäivä! Okei.. se oli oikeesti eilen mutta pääsin vasta 9 enkä päässyt makuunissa käymään :( Oon kohta 4vk ollut ilman mun kahta lempparikarkkia ja oli pakko mennä ostamaan vain niitä.

 

Hiki virtaa niin että pakko mennää suihkuun ja sitten mutustelemaan karkkia <3

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu