Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

2.9.2011

Kiss me cause i`m cute

Ennen virallista postausta Erikkiperkki oli laittanu mulle tälläisen haasteen:

"Eli homma menee näin: Kommentoi kommenttiboksiini esimerkiksi "lempikirjasi" "lempiruokasi" "lempikenkäsi" ja minä otan siitä kuvan.

Kun kysymyksiä on tullut tarpeeksi, niin kuvaan kohteet tai lainaan netistä, ellei kohdetta juuri sillä hetkellä ole kuvattavissa! Pyrin kuvaamaan kumminkin itse kaiken mahdollisen!"

 Mä oon ihan varma et ehdotuksia tulee taas satoja, mutta mä oikeesti yritän mahd. monet toteuttaa :D Tänne newlookkiin on tosi hidasta ja vaikeeta lisää kuvia kun pitää yksi kerralla ladata niin en voi hirveästi laittaa kuvia kerrallaan, kun yhden laittamisessa meneen n.2min eli saan 10minsan sisäl 5 kuvaa laitettuu <3

Tänään menin itikseen eka viemään blogikirppiksen paketit postiin ja yksi tyttö tuli noutamaan ostamansa liivin :) Sitten kiertelin ja kaartelin odottaen että Rebe tulee koulusta, mentiin istuskelemaan ja juttelemaan kun ei hetkeen olla kunnolla rupateltu.

Rakastan smothieita yli kaiken mutta toi ei ollu mitenkään hirveän hyvää.. appelsiinimehu pilas sen :(

Olin suoristanut hiukset vaivalla ja kun alkoi satamaan niin hiukset siitä innoistuivat ja tuli tollaisiksi laineiksi..

Pitkäpaita: Zara

Laukku: Valtteri

Kengät: Seppälä

Kello: Asos

Rannekoru: Turkki

Mun lyhennystekniikka laukun kantohihnoihin :D SOLMUT!

 

Siis kattokaa nyt :D Noiko suorat? arhg.. ja sitten varsinkin lyhyemmät pidennykset joita mulla on pitkien seassa, niin ne kihartuu 3 kertaa paremmin. Siis vähänkin kostea ilma niin tulee kiharat. Jos katotte tarkaa niin noi pisimmät on aika suorat, mutta päälimmäiset ei.

Tein yhden vahinko löydön H&M:stä kun ihastuin tohon kuvioon ja tohon punaiseen väriin! 10€

 

Samppa linkitti tän biisin mulle muutama viikko sitten ja se kuuntelee tätä aina viikonloppuisin. Jotenkin tosi kiva ja menevä biisi, tätä aina kuuntelen kun tulee ikävä ja helpottaa oloa ;)

Monesti sateisena säänä mä oon tosi uupunut, heti kun alkoi taas satamaan niin haukottelin ja ajattelin vain päiväunia. Viiden aikaan olin kotona, vedin lemppari yöpuvun päälle ja puhunut kamujen kanssa netissä, syöny kebabinranskiksil ja leikannu iskän hiukset :) 



0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu