Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

2.9.2011

Lempi sitä ja lempi tätä

LEMPPARI

KENGÄT:

Nämä voisin laittaa mihin tahansa asuun, rakastan <3 Nellystä

 

LAUKKU

Ollu käytössä aika monenä päivänä, yksinkertaisesti ihana mutta tilava! Kirppikseltä

 

LAPSUUDEN PEHMOLELU

Mulla on kaapissa laatikko jossa vaan tärkeimmät jutut lapsuudesta. Löysin sieltä mun ensimmäisen pehmolelun jonka sain mun enolta :) Tää Karvinen on siis n. 19 vuotta vanha ja paljon pienempi kuin mä muistin.. 

 

KOHTA HUONEESSA

 

Näihin tauluihin en vaan millään kyllästy! Ja ihana nallekin näkyy kuvassa :)

 

KYNSILAKKA

KUVA MUSTA JA SAMPASTA

Tää on vaan niin söpö kuva ja siitä myös näkee minkälaisia apinoita me ollaan :)

RUOKA

Paistetut nuudelit ja kana.. ai että! Ja sitten kana ja riisi :) Rakastan kanaa kaikissa muodoissa!

 

INHOKKI RUOKA

Kaali.. en kestä edes sen hajua.. En kesä tätä missään muodossa ja mulle tulee huono olo kun haistan että joku tekee kaalisoppaa!

 

MUN PERHEESTÄ:

Iskä, äiti, isoveli, isosisko ja mä :)

 

 

ISI JA ÄITI

Yritin nyt laittaa sellaisia juttuja joista mulla oli kuvia tai oli mahdollisuus ottaa kuva :) Sitten vielä päivän piristys teille, kuva jossa taisin olla 5 tai 6lk :D6lk.

 

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu