Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

16.4.2010

Farkut!

Mä oon rakastunut näihin fakkuihin ja lupaan että näätte nää huomennakin mun päällä!
Päivä oli liian pitkä ja se meni niin hitaasti kun tuijotin koko ajan kelloa ja toivoisin pääseväni viikonlopun viettoon! Väsytti aivan älyttömästi vaikka oon joka yö nukkunut 10h yöunet.


Takki: Ellos
Huivi: H&M
Paita: Italia
Hanskat: H&M
Kengät: NS King

En muista asua milloin ei jotain ois ees kirppikseltä, paitsi laukku joka ei oo ees kuvassa mukana :)

Tunnisteet:

22 kommenttia:

  • 4/16/2010 6:21 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ihana takki!

     
  • 4/16/2010 6:21 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    UPEAT FARKUT!!!!!! nam!

    ja sun hiukset on myös tosi kivat, sopii hyvin auki :)

     
  • 4/16/2010 6:25 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    anonyymi: kiitos, mäkin olin niiden kanssa sovussa tänään :D

    jenniger: :;D hahaa, se on mun "sadetakki"

     
  • 4/16/2010 6:30 ip. , Blogger rrebekkababy kirjoitti...

    ihanat noi farkut :)

     
  • 4/16/2010 7:41 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    uino oon jotenki pettyny suhun. ekaks tää ostolakko juttu (okei tottakai jokanen sortuu johonki), mut se et suutut siitä kuinka ihmiset kommentoi sitä et luistit siitä lakosta.. tainoh suutut ja suutut mut vastaat ainaki aika "töksäyttelevästi."
    Lisäks et oo enää nii luonnollinen ku ennen. Pidin sua ennen tosi kauniina ja olit melkeen mun tyyli-ikoni. Näytit nii luonnolliselta ja pidit hiuksia joskus vähä sotkusina. Nyt muokkaat kuvias liikaa, blondaat hiuksias liikaa (ja sit vielä valitat ku ne on lyhyet. Ja turha sanoo mitää "en oo blondannu pitkää aikaa" yms. koska sillonku blondasit ni blondasit liikaa), käytät liikaa meikkiä, ei sun iho nii huonona voi olla ja lisäks sun asukokonaisuudet on nykyää jotenki "epämukavia." Tai ne ei miellytä enää silmää niiku ennen. Paitsi postauksessa "Rullistelemassa" näin taas vanhan uinon ja olin onnellinen siitä.
    Ja taas iso mutta. Ite oon 14-vuotias ja petyin tähä tekstiin: "Vihaan sellaisia 12-14vuotiaita lapsia jotka luulee olevansa jo aikuisia pyydellen jollain metriksellä tupakkaa humalassa räkien lattialle". Ahaaaa. Eli siis vaan 12-14 vuotiaat lapset tekee tollasta. Ei apua. Joo tottakai mun ikäset tekee semmosta, mut hei semmosta se elämä on ollu aina. Ite teit oman päätöksen ettet sorru päihteisiin, mut ei sun tartte haukkua niitä jotka sortuu. Ja en usko, että ne luulee olevansa aikuisia. JA mäkin olen tehny sen päätöksen etten sorru päihteisiin.
    Ja nyt kiitos ja heihei koska tän blogin lukeminen tais loppua omalta kannalta.

    ps. en jaksais niitä anonyymi valituksia, koska mulla ei ole google tiliä ja jos ihmisiä nimi kiinnostaa ni se on Jenni.

     
  • 4/16/2010 7:54 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    anonyymi: oot vähän väärällä tavalla jotenkin ymmärtänyt joitakin juttuja :)

    en mä suuttuna mutta en tykännykkään kun mulla niin ilkeästi siitä sanottiin. Mutta se on nyt pikku juttu. '
    Huom. säkin tosi töykeästi mulle sanoit nämä asiat.
    Musta oon melko samanlainen kuin ennenkin, oon vaan saanu oman hiuksen värin takasin, enkä oo blondaillu liikaa, tää on mun väri :D
    Ja on mulle ollu pikkuinen shokki se että hiukset lyheni nopeesti 15cm vaalennusten takia. Siksi voin välillä jankuttaa mun lyhkäsistä hiuksista, se vaikuttaa itsetuntoon ja nyt vasta oon tykänny niistä ja oo itekkin iloinen siitä.
    En ymmärrä, enhän mä kuvia ees muokkaa hirmuisesti, pienennän ne, sitten laitan sellaista joka ottaa vähän rakeisuutta pois ja sitten joskus contrastia epätarkkoihin kuviin. Se riippuu ihan kameran asetuksita, lähikuvia sitten joskus enemmän muokkaan kun laitan niitä facebookkiin ja kaikkialle muuallekkin, u know :D
    Ymmärrän kyllä sun mielipiteeti, mutta olis kiva että saisin selitellä tai saisit tietää oikean syyn ilman että alat heti mua "mollaamaan".

    Mua jäi mietityttämääm "epämukavia asuja"? En tiiä mitä tarkotat mutta en ikinä laitais mitään epämukavaa mun päälle, esim noi farkut on jotkut maailman mukavimmat, siksi ne ostin!
    Toivottavasti et ole ihan noin pettynyt muhun sillä enoo pitkään aikaan muuttunu yhtään enkä mä tulekkaan, tykkään olla mitän olen siksi en haluakkaan tehdä mitään toisin.

    Ainii, ja piti sanoo tohon tupakka juttuun, en sanonu että kaikki 12-14 vuotiaat tulee pummimaan tupakka, kuten et säkään, eikä moni miljoona muukaan. Tarkoitin vaan sitä etten tykkää kun niin nuoret tulevat pummimän röökiä, joillaki pojilla ei ees alkanu äänenmurros jne. Ymmärrätkös, mä en missää vaiheessa yleistänyt.
    Vaikka sanoisin että en tykkää kun jotkut 18 vuotiaat tytöt tekee sitä ja tätä, kyllä mäkin oon 18 ja tyttö mutten pakolta tarkoita itseäni.. :D ettö kun on vaikeaa

     
  • 4/16/2010 7:57 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    yhdyn edelliseen. lukeminen loppui kanssa,sun asut on nykyään tosi huonoja ja muutenkin näytät tosi huonolta... liikaa meikkii ja hiukset ihan paskaset

     
  • 4/16/2010 8:00 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    anonyymi: Ö_ö ihmetyttää vähäsen, hiukset pesen päivittäine ja asut on mitän nyt on. :)

     
  • 4/16/2010 8:01 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    SIIS MITÄ IHMETTÄ??
    Sun asut on parantunu, oot ihanempi ja nätimpi kuin koskaan ja aidoin bloggeri jonka tiiän!

    Jotkut taitaa olla kateellisii sulle :D olet ihanin<3

     
  • 4/16/2010 8:04 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    älä kuuntele tollasta, toi pitkä teksi tolta anolta ihan outo..
    Tyksin sun asuistas ja oot viehättävä persoona. Mun leppari bloggeri<3!

    Kiitos ihanasta blogista.
    t. päivittäinen lukijasi.

     
  • 4/16/2010 8:13 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    joo jotkut taitaa oikeesti olla vähän kateellisia, "sulla on paskaset hiukset jne" ne ei oo paskasia hiuksia eikä epämukavia asuja nähnykkää! Musta sun blogi on parantunu tosi paljon ku oon melkein alusta asti sitä seuraillu :)Samaa rataa vaa

     
  • 4/16/2010 8:17 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    Anonyymi : emt.. mutta kiitos kovasti :)) piristi mieltä


    Anonyymi : oho, no hyvä että ollaan myös tota mieltä Ö_Ö <3
    oel hyvä, ihanaa jos nautit :)


    Anonyymi : no mäkin mietin, mutta en nyt usko että se sitä pelkästään on :D noi toi hius juttu oli tyhmin, sillä likaset nää ainakaan ei oo ja jos on ne on kii, hihih

     
  • 4/16/2010 8:31 ip. , Blogger Lasirakkautta kirjoitti...

    Vähän ihmetyttää, että miksi sun "epämukavat" asut jaksaa nakertaa jonkun tuntemattoman lukijan mieltä. Eikös sen pitäisi olla ihan sun oma ongelma jos asut on epämukavia. :D

    Ei siis sillä, että olisin anonyymin kanssa samaa mieltä, sillä olen löytänyt blogisi hiljattain ja mielestäni olet näistä "suosituista muotibloggareista" ehdottomasti aidoimpien joukossa.

    Lisäksi on vielä pakko kysellä, että kuinka paljon liikut viikossa ja mitä lajeja harrastat? Kroppasi on tosi hyvässä kunnossa kuvista päätellen! :D

     
  • 4/16/2010 8:34 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    so this is it: no nii on :D ja miksi mä pitäisin epämukavia asuja?

    kiva kuulla, no mutta en liiku miltein yhtään, työharjottelussa ja koulussa vaan. Mutta näin kesäisin otan rullikset esille ja kaikkee perus settiä :)

     
  • 4/16/2010 8:58 ip. , Blogger Naava kirjoitti...

    Minä en nyt oikein ymmärrä.

    Tyylisi saattaa olla muuttunut, tai ehkä päivittynyt olisi oikeampi termi. Se taas ei tarkoita mitään muuta kuin sitä, että et ole jämähtänyt vanhoihin kaavoihin vaan uskallat kokeilla uusia juttuja.

    Sinun kehosi on sinun kehosi. Sinä teet sille mitä tahdot. Sinun blogisi on sinun blogisi. Sinä kirjoitat sinne mitä tahdot.

    Ja hiuksista sanottakoon, että rakastan tuota hiusväriä aivan älyttömästi. ♥ Värjäisin itse täsmälleen samanväriseksi oman pehkoni, mutta punakka iho + vaalea tukka = ei hyvä.

    Oma tyylini on aika hiton kaukana sinun tyylistäsi, mutta tykkään silti katsella, miten pukeudut. Miksi? Koska saan jänniä inspiksiä.

    Pointtini on se, että haters gonna hate, jos ei kelpaa, niin sitten ei kelpaa. Jatkat omaan tyyliisi, koska joidenkin mielestä se on just passeli. :)

     
  • 4/16/2010 9:50 ip. , Blogger Allu kirjoitti...

    IIIHANA kaunis ainooo!! mä tykkäään! ja mul on ttoooosi hyvä MAKU joten et voi olla ku oikeilla raiteilla.

    NÄYTÄT NIIIIN FRIKINGG GOOOD

    paskaa puhuu vaan ne joita vituttaa olla huononpii! i love u style for realll <3

    PS. NOI FARRRKKKUUUTT!! <3<3<3<3

     
  • 4/16/2010 9:56 ip. , Blogger talvi kirjoitti...

    Ohhoh, mitä nämä pari kommenttia oikein on :-o Kuten jo sanoit uusimmassa postauksessa, miten kellään voi olla sydäntä sanoa toiselle ihan tuolla lailla...

    Eniten mä kiinnitin tuon yhden anonyymin kommentissa huomiota tähän kohtaan:
    ''Ite oon 14-vuotias ja petyin tähä tekstiin: "Vihaan sellaisia 12-14vuotiaita lapsia jotka luulee olevansa jo aikuisia pyydellen jollain metriksellä tupakkaa humalassa räkien lattialle". Ahaaaa. Eli siis vaan 12-14 vuotiaat lapset tekee tollasta. Ei apua. Joo tottakai mun ikäset tekee semmosta, mut hei semmosta se elämä on ollu aina. Ite teit oman päätöksen ettet sorru päihteisiin, mut ei sun tartte haukkua niitä jotka sortuu. Ja en usko, että ne luulee olevansa aikuisia. JA mäkin olen tehny sen päätöksen etten sorru päihteisiin.''
    Ensinnäkin, mä olen itsekin 14-vuotias. Sähän nimenomaan sanot tuossa kommentissa, että et tykkää SELLAISISTA 12-14-vuotiaista, jotka esittää olevansa vanhempia kuin ovat. Et mitenkään arvostellut koko ikäryhmää. Ja miten tuohon voi joku pettyä? En ymmärrä lainkaan. Ja mitä mä olen huomannut, se on juuri tuo ikäluokka mikä tuollaista tekee. Mä ainakin ennemmin arvostan sua siitä syystä, että oot valinnut päihteettömyyden, koska luulen, että monet sun lukijoista on alaikäisiä ja juurikin mun ikäisiä, joten annat tietenkin ihan loistavan esimerkin meille.

    No joo, tämä kommentti taisi olla vähän turha, mutta pointtina oli se, että on ihanaa, että blogimaailmasta löytyy joku sunkaltainen bloggari, olet niin ihanan aito ja ystävällinen ja kaikkea, just sellainen, mikä itsekin toivoisin vaikka parin vuoden päästä olevani :-) Ja ihanaa, että tuot omia mielipiteitä esille! Oot yksi mun lempibloggaajista ja olet mun mielestä vaan kaunistunut! :-)

     
  • 4/16/2010 10:46 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    miks meikkaat nykysin noin paljon? olet kovaa tahtia muuttumassa nykyisen tyylisi perusteella pahaiseksi pissaliisaksi !! tykkäsin sust ennen,olit niin erityinen ja aito.

     
  • 4/16/2010 11:17 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Huoh, että pistää vihaksi tommoset valittajat.. Ne on vaa kateellisia, älä välitä ;) oot tosi kaunis ja tykkään sun tyylistä! ja sun blogis on ehottomasti paras ja semmosena se pysyykin! :)

     
  • 4/16/2010 11:41 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Todellakin ihana farkut ja sopiikin sulle vielä tosi hyvin!

     
  • 4/17/2010 12:33 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Näytät ihan The Hillsin Kristiniltä :o

     
  • 4/17/2010 9:59 ip. , Anonymous jenniina kirjoitti...

    "miks meikkaat nykysin noin paljon? olet kovaa tahtia muuttumassa nykyisen tyylisi perusteella pahaiseksi pissaliisaksi !! tykkäsin sust ennen,olit niin erityinen ja aito."

    Pisti vähän silmään toi ylläoleva anonyymin kirjottama kommentti (samoin kaikki muut vastaavat tässä postauksessa).
    1. Eiköhän se ole jokaisen oma asia miten pukeutuu, meikkaa, laittaa hiukset yms
    2. Tää on sun blogi, kirjotat niinku haluut, ei tarvi lukee jos ei tykkää
    3. Miten ihmiset voi tietä kuinka aito oot/et oo, ku eihän ne es tunne sua :D
    4. Jokainen on erityinen, vaikka pukeutuis miten tahansa :D

    HAHA, voin sanoo, että nauran täällä oikeesti lapsellisille valittelijoille, jotka ei osaa muuta ku keksiä vikoja. Eiköhän oo ihan oma valintansa, että on tätä blogia alkanu lukeen. Ihminen joka kirjoittaa blogia kirjoittaa sitä itse ja sellaisena kuin on, EI sellaisena kuin muut haluavat hänen olevan.

    Ite aloin vasta viime vuoden lopulla lukemaan blogiasi (ja olen siitä lähin käyny täällä päivittäin :> ) ja oli pakko kerran lukea koko blogi alusta loppuun, koska kiinnosti miten olisit muuttunut.
    Myönnän itekkin, että oot muuttunu blogiurasi aikana, mutta en voi sanoa, että suunta olisi ollut huonompaan päin. Koska kun ihminen kasvaa ja kehittyy, niin samaa tekee blogikin, koska sä oot kuitenkin aika iso osa tätä blogia :D
    Ja toiset pitää korkkareita epämukavina, toiset ei. Toiset pitää sun asuja epämukavina, mut oletan ettet oo laittamassa epämukavaa asua päälles. Pitäs vähän ihmistenki miettiä !!

    Mut kiitos, että pidät blogia ja jaksat postailla usein ja pidät sen sellaisena kuin sä itse haluat =)

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu