Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

22.5.2010

Auts

Aamu alko ihanasti ja ei niin ihanasti.
Sampan äiti oli ostanu kaikkee kivaa aamupalaksi ja kun leikkasin "tuoretta" leipää, jonka kuori oli ihan kivi kova, niin veitsi lipes suoraan mun sormeen ja meni kyllä aika syvälle. 

Hyvä että silti sormi jäi, nyt illalla on kipu lähteny.

Onneksi mulle tuli hyviä uutisia nettisivuilta josta tilasin hiukset. Tän viikon alussa mulle tuli tieto että se väri oli loppunut mitä mä halusin ja tulee vasta joskus ensi viikolla lisää, ja siitä viikko kun lähettävät sen.
Lähetin viestin takaisin että menee vähän liian myöhään kun ne pitäisi silloin olla päättäreissä kiinni päässä eikä mulla oo pakolta mahdollisuutta niinä koulun vikoina päivinä alkaa niitä värjäilemään.

Onneksi eilen oli tullut viesti että he olivat lähettäneet mulle eurooppalaisia laadukkaampia hiuksia, muuten samanlaiset mutta ihan vähän pidemmät ja tuplasti kalliimmat.
Mutta onneksi mun piti maksaa vain 65€ mitä olin maksamassa niistä toisita. Että edes jotain kivaa aamulla :)
Pelailtiin pleikkaan ja tein ruokaa, oli aika pitkään yö puku päällä kunnes lähdettiin 6 nuorteniltaan.
Muokkaamaton ja muokattu, tosta alemmasta kyllä tuli vähän yli värikäs mutta nam :D

Tunnisteet:

2 kommenttia:

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu