Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

17.5.2010

Sateinen aamu

Oi että, sanon minä. Istun tällä hetkellä koulun tietokoneella (klo. 8.33) ja yritän keksiä jotain tekemistä, joten aattelin tehdä pienen postauksen, mutta ilman kuvia.
Aamulla heräsin ja huomasin kaatosateen, mä olin just eilen sanonut jopa ääneen että jos sataa niin oon pulassa, mulla on sandaalit ja hellevaatteet, kun eilen oli niin lämmin.
Onneksi se loppuin juuri ennen kun ehdin lähteä kouluun päin, joten kerrankin oli onni myötä.

Tulin kouluun ja sain kuulla että olisi saanut olla omia asiakkaita, kaikilla on koulua tai jotain niin se meni vähän vaikeaksi. Ja tiedän yhden jonka hiukset olisin voinut värjätä, mutta taitaa olla niin väsynyt ettei kännykkään kuule :D hihih.. Mä yritän vaan vältellä permistä, jota joutuisin tekemään kaunispäähän.
Ei permiksessä mitään pahaa oo, mä olen vaan niin huono tekemään sitä kaunispäähän jonka hiukset ovat tosi katkeilleen, huonossa kunnossa, täynnä lankoja yms. Ihmisten hiuksia on ihan ookoo jopa rullata!

Mutta kaipa mä nyt meen tunnilla kun tää tauko vahingossa venyi...
Mä myös päätin että nyt alkaa kesä kuntoon ohjelma! Komessa viikossa? Joo just :D
Mutta mä nyt haluan jättää roskaruuat ja vähentää huomattavasti karkkia, kun mansikatkin on tulleet myyntiin. Joten ei niin vaikeaksi mene, sillä mansikoita mä rakastan tosi tosi tosi paljon.
Huomasin että on tän talven aikana pikkuinen pömppis tullu ja ois kiva päästä rannalle hyvin mielin.

Mites te? Oletteko yrittäneet/aikoneet päästä jotenkin edes kesäkuntoon?

11 kommenttia:

  • 5/17/2010 10:34 ap. , Blogger veerra kirjoitti...

    kovasti oon yrittäny, mutta yritykseksi taitaa jäädäkin, ikävä kyllä ://

     
  • 5/17/2010 10:57 ap. , Anonymous Inssu kirjoitti...

    Mäkin oon yrittäny kovasti käydä lenkillä ym., mutta minkä takia se ei oikein tunnu tehoavan? :-D Tänään suunnittelin lenkkiä ja salia, mutta enpä nyt tiedä, kun yön aikana iski kamala nuha...

     
  • 5/17/2010 11:01 ap. , Blogger Allu kirjoitti...

    antteks mut mikä kesäkunto? :D ottahan hylkeetki aurinkoo.. joten ei mul oo. mä toivon et mul ois kesäkunto 2011 ees.

     
  • 5/17/2010 12:31 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    veerra: no niin :D

    inssu: mulla sama, tuntuu ettei niistä ois tehoa ollenkaan...

    alexandra: mulla on se kesäkunto siinä 2015 :D

     
  • 5/17/2010 1:46 ip. , Anonymous laura kirjoitti...

    haahaa mulla tää kesäkuntoon - rojekti starttas eilen melkei puolen tunnin kuntopyöräilyllä ja tänään koulussa valinnaisena 2h liikkaa + terveystiedossa 1h liikkaa, kai tää tästä jotenki lähtee :D kolmessa viikossa voi saada yllättävänki paljon aikaan :) tsemppiä sulle ! käytännön vinkkinä: ei kannata olla liian radikaali itteään kohtaan, pienillä teoilla saa paljon aikaa ja hyvän mielen :)

     
  • 5/17/2010 2:05 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Kesäkuntoon pääsemisen #1 keino: jooga. Tietyt joogaliikkeet saa vatsan litteäksi, sileäksi ja kivaksi parissa viikossa. :)

     
  • 5/17/2010 3:09 ip. , Blogger minja kirjoitti...

    olen kyllä yrittänyt ! lenkki, salia, tanssia koko ajan, mutta ei näy tuloksia missään. hah, mut kohta alkaakin herkuton vuosi niin eiköhän maha vähiä ! :)

     
  • 5/17/2010 3:47 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    30 punnerrusta per päivä, niin sillä se pömppis ainakin lähtee! =D

     
  • 5/17/2010 5:51 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    kyllä täs yritetään , tänää heti kaks ekaa tuntii meil oli koulussa kuntosaliharjoitteluu ja ens viikolla kaks tuntii kanssa :-D sitte oon myös käyny lenkillä mut tuntuu kans et ei mikään tehoa ,jossain vaiheessa kans vatsalihaksii väänsin mut neki sitte pikkusen jäi :D Ois kyl tosi kiva jos tää kroppa täst pikkasen ees kiinteytys . Säki näytät iha hirmu laihalta ja vaikka sanotkin et sä vaan syöt ja syöt ni ei se sulla kyllä missään näy (---: No toiset ei vaan liho ja toiset taas sitte niittenki puolesta :D
    Mut hyvää kesän alkua sulle <3

     
  • 5/18/2010 6:52 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Anonyymi - mitkä joogaliikkeet kiinteyttää vatsaa ? kerro :D

     
  • 5/18/2010 8:17 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    liityin ihan pienenä, joskus 11vuotiaana galleriassa yhteisöön "kesäkuntoon 2010" ^__^ nyt on juostu HCR 2010 puolimaraton ja urheiltu syksystä lähtien 4-9x/vko. sitä ennen 175cm/65kg nyt 56kg. kesäkunnossa ollaan :>

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu