Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

17.5.2010

Latvakikkara

Viime viikolla näytin kuvan jossa olin tehnyt kaunispäälle spiraalikiharoita liloilla ja harmailla patukoilla ja tässä lopputulos ilman permis aineita :)
Luvassa oli 8h päivä ja koulu alkoikin sillä että olisi saanut tuoda oman asiakkaan, mullahan oli monta ehdokasta mutta varoitus tuli vähän viime tipassa niin mä sitten vaan chillailin siellä ja siinä se aika menikin.
Pepsi max piristi kivasti mieltä ja mentiin ulos istumaan pitkälle välkälle :)
Erika saa aina monesti mun "jämät" maxista, mä tykkään siitä vain jääkylmänä ja kun se on tosi.. hapokas? :D
Erika taas on niitä naisia joka tykkää taas sellaisesta limusta joka on ollut vähän aikaan eikä oo ihan just avattu.
Toi lause kuulosti tosi tyhmältä muuten.
Otettiin kuvia ja alettiin siinä tyhminä temppuilemaan, tarkoitus ei tosiaankaan ollut näin pervo mitä kuvassa on vaan:
Hyppy! 
Mekko: GT
Legginsit: GT (ihan uudet muuten, kiiltää ja kaikkee!)
Kengät: H&M
Vyö: kirppis

Mä olin kuolla noissa mustissa legginseissä ja ei ollut kaukana että ilkosillani olisin tuolla mennyt.
Kaiken sen rentoutumisen ja hauskanpidon jälkeen oli permiksen kemiaa 4h, jes! Päästiin puoli 4 ja neidin kanssa lähdettiin Sampalle päin, vaikka siellä ei nyt ollutkaan ketään kotona. Mun aurinkolasit oli jääny sinne ja mä välttämättä halusin ne.
Siitä hiustukkuun Keunelle kattoo pidennyksien hintoja, se lettipidennys maksais 140€ joten ihan kiva. Pitää kattoo jos en edullisempaa ja yhtä hyvän laatuista löydä niin tuo on paras vaihtoehto.

Erikalla alko matsi ja mä menin kaupan kautta kotiin.
Tuntuu hassulta taas olla kotona kun en oo täällä muutamaan päivään ollu.


Toivotaan että huomenna samanlainen sää niin auringon ottoa luvassa :)

Tunnisteet: , , ,

16 kommenttia:

  • 5/17/2010 7:15 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Kyllä mä uskon, että sun kannattaa maksaa lettipidennyksistä jos kohtuuhintaisen paikan löydät.Clip-onit tuntuu niin feikeiltä ja monet muut vaihtoehdot tuntuu kuluttavan omia hiuksia jonkin verran.

    Itse olin kans tässä joku päivä samaisilla GT:n legginseillä pihalla +25 asteen helteessä, ja teki kans mieli riisua ilkosilleen kun hikoilutti niin paljon.:D

    Pakko muuten kysyä, et kuinka pitkä oot ja paljonko painat ja miten pidät ittes noin hyväs kunnos?Mun mielestä sulla on ihan täydellinen vartalo ja ihailen sinua kovasti, koska sinulle tuntuu sopivan kaikki vaatteet täydellisesti.Oot justiin tollanen sopiva, et liian laiha etkä ainakaan lihava ja kaikenlisäksi omistat täydelliset kasvot ja hiukset.

    Hyvää kesää, t: Ansku.:)

     
  • 5/17/2010 7:46 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    itse olen ainaki vuosia käyttäny clip-on pidennyksiä, koska ne ovat kaikkein hellävaraisimmat hiuksille! (vaikka joskus tuntuukin todella rasittavalta laitella aamuin illoin päähän)
    dreamhair.fi sivustolta ainaki löytyy todella hyvälaatuisia ja kohtuuhintaisia pidennyksiä!
    kannattaa käydä tsekkaamassa (:

    rapunzel:ilta en suosittelisi ainakaa clip-oneja lähtisi tilaamaan, koska omat kokemukset kyseisistä ovat pelkästään huonoja!

     
  • 5/17/2010 8:01 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mulla oli clip-onit ja ne on NIIN HYVÄT! oli samat yli vuoden ja sit kyllästyin siihe jokapäiväseen laittoon ym ja nyt on sinetit jotka on unelmat! niin aidonnnäköset ja hyvin voidettuna (eli kahesti päivässä harjaten) voi pysyä 6kk päässä. :) maksoi 580 e mut mulle meni 4 punttia päähän ku yleensä menee 3 mut mulla on niin paksu tukka.

     
  • 5/17/2010 8:09 ip. , Blogger Carita kirjoitti...

    Mulla on ollut teippipidennys suunnilleen samanmittaisissa hiuksissa kuin mitä sulla nyt on (mun blogista löytyy myös vähän kuvia ja juttua) :)

    Tummissa hiuksissa pituus ei tullut esteeksi, mutta koska sulla on vaaleat hiukset, on pidennysten kiinnitys sitten tosi tarkkaa hommaa, sillä rajat tulee helposti näkyviin :s

    Voisin kertoo vähän omia kokemuksia pidennyksistä.. Tilasin hiukset itse ebaysta (noin 40€) ja kävin kampaamokoulussa kiinnittämässä (noin 40€) eli kalliiksi ei tullut. Laatu ei kuitenkaan ollut huippua eli huolta sai pitää kunnolla.

    Pidin hiuksia 2kk ja nostin tuona aikana vain muutamia osioita itse. Osiot oli helppo irroittaa vaikkei mulla edes ollut siihen aineita :D
    Omat hiukset eivät tuntuneet kärsivän yhtään, vaikka tietysti irroitusvaiheessa näyttää hiuksia lähtevän paljon.

     
  • 5/17/2010 9:42 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Täytyy tulla ihan kertomaan että blogiasia on mukava lueskella :)

    Tässä muutaman viikon olen aktiivisesti lueskellut ja eikä ole kyllästyttänyt!

    Hyvähän se blogian on pitää kun noin kauniskin olet.

    Mukavaa kesän jatkoa sinulle!

     
  • 5/17/2010 9:59 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    permisken kemiaa:DDDDDDD kuulostaa siis NIIIIIIIIIIIN mielenkiintoselta että huhhuh!! onneks siellä amitsussaki on välillä vaan tylsää, lukiossa on senki edestä>:D

     
  • 5/18/2010 12:03 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    sä et oo mikään Kate Moss, jätä noi posetukset malleille, näytät vaan naurettavalta kun yrität matkia lehdissä nähtyjä asentoja ja väännät naamaas mukaseksikkäästi. Luonnollinen Uino on kaunis :)

     
  • 5/18/2010 12:32 ap. , Anonymous julkku kirjoitti...

    toi vika kuva susta on aika hirvee...

     
  • 5/18/2010 9:16 ap. , Blogger Uino kirjoitti...

    anonyymi: niin ja nyt tilasin mutta paljon halvemmalla :)

    anonyymi: se clip-on juttu ei kuulosta mun jutulta, en jaksais koko ajan tottaa pois ja takaisin. Ja nehän repii kaikista enitenhiuksia kuulemma

    Anonyymi: no hyvä et oot löytäny ittelles sopivan vaihtoehdon :)

    Carita : pitää olla kyllä varovainen ettei ne tuu näkyviin :/

    Anonyymi : iahan kuulla, kiitos paljon<3 :))


    Anonyymi : haha :D uskon

    Anonyymi : hei älä nyt :D läpällä mä aina tollasia heitän, en mä ikinä tosissani tollasissa asennoissa ole. hih ^^

     
  • 5/18/2010 9:17 ap. , Blogger Uino kirjoitti...

    julkku: mikä ei ois :O?

     
  • 5/18/2010 12:59 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    En oo ikinä ennen kommentoinut, vaan kyyläilly :> ! Mutta oon huomannu et oot oppinut ottaan kritiikkiä vastaan paljon paremmin, etkä enää loukkaannu anojen heittelemistä jutuista, nice !

    -Janna (:

     
  • 5/18/2010 4:16 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    toi yks sun kuvas on ihan kamala! :D Ihan ku vessassa olisit!

     
  • 5/18/2010 4:18 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    hyi,limsan pohjista on 70% kuolaa :DD

     
  • 5/18/2010 5:47 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mikä numero pitää olla kemiasta että pääsee opiskelemaan kampaajaksi?:)

    P.S. ihana blogi sulla:D

     
  • 5/18/2010 6:05 ip. , Anonymous julkku kirjoitti...

    pikkusen negatiiviseen sävyyn toi mun kommentti :D väsymyksen piikkiin. mut siis joo, oot ihan sairaan nätti ja kaikkee, mut toi ilme tossa kuvassa on vaan huono :(((

     
  • 5/18/2010 6:20 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ihanat noi sun ruskeet H&M:n sandaalit! Millon oot hankkinu ne? :) Mietin että mahtaakohan niitä enää olla myynnissä..

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu