Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

28.12.2010

Kirotut alet

Oon muuten huomannu sellasen jutun, että aleissa mä eniten ostan ja etsin alkkareita ja koruja. Mä en oo edes kunnolla katsonut vaatteita, ihan sen takia, että ei vaan nyt kiinnosta, kaappi pullottaa muutenkin, enkä löydä aleista hirveesti ikinä vaatteita.
Mä tykkään tosi paljon ostaa varsinkin kaikkia alusvaatteita ja asusteita ostella, sillä mun on vaikea maksaa pitsisistä srtingeistä 7-8€, taikka sormuksestä kymppiä. Tuntuu jotenkin paremmalta että niitä sää kolmen euron kappale hintaa :D Siksi mä hamstraankin niitä näin alennuksissä..

Spiritstoresta löyty avaimenperä ja kaulakoru


Tätä timanttista avainta hypistelinkin 2kk taaksepäin, nytten puolen halvempana mun avain sai avaimenperäkseen isomman avaimen :) 4,5€

Hapsukaulakoru hopeilla ketjuilla 2,5€


Ginasta vielä yksi sormus 5€

Olin ihan onneissani kun löysin Lindexin alennusrekeistä mustat ja valkoiset liivit, jotka on niikun olkaimettomat. Mutta pelkkää kangasta joissa on toppaukset sisällä, ettei nännit näy läpi :D
Noille on hurjasti käyttöä tietynlaiset paitojen alla ja kotona yleensä pidän tollasia.
Noi makso oikeesti 13€ ja oli -70%, joten joku 4€ kpl??

Ylipolvensukat olivat 5€ alennuksessa ja vielä pidemmät sukat joku 2€. 
Ostokset olivat yhteensä siis 15€, mutta kun täytti yhden lomakkeen ja anot sähköpostin, niin sai 5€ alennusta. Joten 10€ oli ihan lopullinen hinta :)


Tunnisteet: , ,

15 kommenttia:

  • 12/28/2010 6:01 ip. , Blogger Nora kirjoitti...

    ihania löytöjä :)

     
  • 12/28/2010 6:17 ip. , Anonymous RuusuusuuR kirjoitti...

    hyviä ja hyödyllisiä löytöjä:)!!!
    harmi ku oot poistanu noi sun aikaisemmat postaukset:( oisin halun lukee niit.......

     
  • 12/28/2010 6:18 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ehitkö loman aikan tehä vai pari video postaust????:)

     
  • 12/28/2010 6:19 ip. , Blogger Jennifer kirjoitti...

    toi kaulakoru on niin sun !

     
  • 12/28/2010 6:28 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    pitäisköhän itekkin ostaa tuommoset rintsikat! mun mielestä normi rintsikat on tosi epämukavat päällä, kiristää ja ärsyttää vaan! tuommoset vois olla rennot! =)=)

     
  • 12/28/2010 7:03 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mulla on noi samat ylipolvensukat ja tykkään todella paljon, koska ne on vähän kiiltävät ja sopii hyvin vähän hienompaankin tilaisuuteen :)

     
  • 12/28/2010 7:10 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    toivottavasti jumbon lindexistä löytys perjantaina noita ylipolven sukkia alennuksen kera (:

     
  • 12/28/2010 8:15 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    VAU onks sul uuet kynnet:)
    Parempaa kuvaa :)?

     
  • 12/28/2010 8:30 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    voi että sentään oot ihana! :) asun itse turussa ja oltiin kavereitten kanssa käymässä helsingissä tänään ja näin sut jc:ssä kiertelemässä! mun olis tehny mieli tulla juttelee, mut sit aattelin et saat kerrankin olla rauhassa ja kierrellä yksinäs :) tuijotin sua ku jotain julkkista siellä,kirjotathan sä mun yhtä suosikkiblogia..olit jotenki niin onnellisen näkönen :)

     
  • 12/28/2010 8:38 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Itsekkin alessa kävin tänään ja täällä meillä päin oli H%M:ssä ja Ginassa niin paljon porukkaa että ei siellä oikein huvittanu kierrellä ;) Kivat löydöt oot tehny, varsinkin nuo sormukset :)

     
  • 12/28/2010 8:44 ip. , Blogger uino kirjoitti...

    hahaa :D vähän outoo kuvitella että joku "tunnistaa" mut, kun julkkiksista noin puhutaan ja mä oon vaan tavallinen tyttö.
    Joo kai mä aika iloinen oon kun niin halvalla tavaraa myynnissä ja musat korvissa. Ainahan mua saa tulla moikkaa mutta voin olla tosi jäinen ja ujo :D Hihii<3

     
  • 12/28/2010 10:13 ip. , Blogger Anna kirjoitti...

    ahah meikäkin aina alusvaatteita rahaa kotiin alennusmyynneistä. Eilenkin tarttu mukaan parit alkkarit ja rintsikat ja tänään kolmet stringit ja yhet rintsikat :D sit ku laskee loppusumman niin rintsikoiden hinnalla sai ne kaikki :p

     
  • 12/29/2010 10:55 ap. , Blogger suski kirjoitti...

    Aivan mieletöntä miten sä löydät aina jotain ostettavaa:D Siis kyllä mä itekki löydän nyt jotain, mutta sitten se jää aina silleen että en haluakkaan ostaa:D Ja suoraansanottuna mä ihailen miten sä jaksat kirjottaa lähes joka päivä mukavia postauksia, tulee aina jotenkin mukava fiilis loppu päivälle kun on nähny miten hyvin sulla on menny!(: Mä en tiedäkkään miten jotkut kehtaa väittää että sun elämä on tylsää, lukemisten perusteella sun elämä EI todellakaan oo tylsää:D Mutta kivoja löytöjä joo(:

     
  • 12/29/2010 2:09 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    oliks lindexis muitakin liivejä tarjouksessa? :D

     
  • 12/29/2010 5:45 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    noi pitsiset ginan stringit on aivan mahtavat päällä! itsekkin ostin tässä alennusmyyntien aikaan, ja kyllä kannatti :) Harmittaa vaan ettei tullut ostettua kuin yhdet :(

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu