Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

2.9.2011

Kipittäen kirppikseen

Ei oo oikein postausta kuulunu, kun ei hirveesti kuviakaan olla otettu :) 
Heräin yöllä 5 maissa ja päätin että menen valtteriin jos herään vielä ennen 7 itsekseen. No jotenkin mun sisäinen kello on jo tottunut tähän kirppis juttuun, joten tietenkin heräsin juuri 6.40.

Vetäsin nopeesti jotkut vaatteet päälle enkä jaksanut hiuksia laittaa, olin ihan sika väsynyt kyllä ja räjähtäneen näköinen :D Että terveisiä jos joku mut näki.. 

Olin ihan varma että lähtö taas kannattaisi! No olin paikalla 7.45 ja kiertelin yli puolituntia, enkä oikeesti löytäny siis MITÄÄN. Mietin itsekseni jo, etten ikinä enää tuu kirppikselle jos aamun herääminen oli turhaa :D Onneksi siis ei ollut. huhuhhu.

Vaikka paikka oli ihan täynnä ihmisiä niin löyty ihmeen kaupalla lopulta kaikee kivvaa!

Korkeat shortsi, ihanan värinen farkkutakki ja musta takki oli samalta tytöltä :) Kaikki yhteensä 9€ 

Uudet kengät Lontoosta joissa pitkät kiinnitysnauhat, saa kietastua jalanympäri :) 3€

Valkoinen H&M bleiseri, ellen oo ihan väärässä niin mulla on tää mustana (jonka myös oon löytäny kirppikseltä). Ainakin vaikuttaa tosi paljon saman malliselta :) Tää oli sitten 5€.

Nukuin äsken tunnin päikkärit kun olin niin aikasin heränny ja olin ihan varma että kello on jotain 6 illalla... no eihän se ollut edes kahta ;)

 

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu