Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

2.9.2011

Korujen loistetta

Mä olen jo muutaman vuoden aina tuunaillut laukkuja eri tavoilla. Lisäilin niittejä, koristelin koruilla, lyhensin hihnoja yms. Monesti kyllästyn laukkuun tai muuten vain en ole käyttänyt sitä paljon jonkun syyn takia. Muutamassa laukussa ovat ongelma kohdat olleet hihnat, jotka ovat monesti liian pitkiä mun makuuni.

Pihtien ja saksien avulla saa ihmeitä aikaan ja niillä on helppo lyhentää laukun hihnoja. Myös suutarille voi mennä lyhentämään ja siellä saa varmasti parempaa jälkeäkin aikaan :) 

Mun uudessa laukussa oli ongelma kohta aika helppo... se oli vain liian tylsä vaikka kaikesta muusta siinä tykkäsin.

Laukun ostin albaniasta ja siellä jo mietinkin mitä keksisin. Tällä kertaa pihdeillä ja käyttämättömällä kaulakorulla tuli ihan kivaakin jälkeä :) Mä tykkään kun laukussa riippuu ja roikkuu kaikkea! Sitten avaimenperästä lisäsin ton hampaan, musta se vaan tarvitsi jonkun pikkuisen loppusilauksen vielä.

Kaulakorussa silti oli tollaisia kultaisia ristejä eikä ne oikein sopinut hopean kanssa. Irrotin ne ja keksin heti mihin ne voisin käyttää!

Omistan vain kaksi kultaista rannekorua ja toinen niistä on tämän kaunis koru, joka on isotätini vanha. Tämän hän on kai tuonut joskus aikoinaan ulkomailta. Vaikka koru on miten kaunis, niin liian yksinkertainen minun makuuni. Muutamalla roikkuvalla ristillä sain siitä enemmän "Ainomaisen" korun ja nyt ainakin pääsee käyttöön ;)

Sitten oikein innostuin taas tästä tuunailusta ja muistui mieleen mun entinen lemppari kaulakoru. Jotkut voivatkin muistaa tämän ison timanttikaulakorun, jonka sain Sampalta lahjaksi kun oltiin seurusteltu 4kk. Olin kuolannut tätä pari kertaa ja mun kulti oli käynyt sen jossain vaiheessa ostamaan sen mulle yllätyksenä :) Se oli niin ihana hetki, etten voisi korusta luopua enää millään, harmi vain että se on nyt jääny käyttämättä kun mulla on aina tää vakkari koru kaulassa, joka on myös Sampalta.

 

No mielummin halusin saada korun jotenkin esille, muuten se olisi vieläkin korurasiassa odottamassa. Pujotin sen ylimääräiseen avaimenperään ja nytten voi laittaa sen laukkuun/avaimenperäksi tai mitä ikinä keksinkään :) Vaikka se onkin vain koru, niin se muistuttaa ihmisestä joka saa mut aina iloiseksi ja nauramaan. Joka kerta kun näen tuon timantin, niin mieleen tulee vaan Samppa ja se hetki kun se laittoi korun mun kaulaan <3 

Nyt meen tästä herkistelemästä, kuivaamassa pari kyyneltä silmästä ja yritän ryhdistäytyä :D Mutta sitä ennen annan teille haasteen mennä tonkimaan teidän korurasiaa, menkää tuunailemaan niillä ja keksimään uusia käyttötarkoituksia. 

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu