Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

2.9.2011

Samppa vastaa


miten huolehdit ihostasi ku se on kuvis aina täydelline ? (:

Mulla on ollut joskus nuorempana akne, mutta oon hoitanut sitä ja hoidan vieläkin. Kaikki on kokeiltu laserhoidosta erilaisiin kuorintoihin ja antibiootteihin ja hoitoaineisiin. Kuvia ei muokata juurikaan, mutta valitaan kuvat missä hyvä ja muuten "imarteleva" valaistus :)

lempiruoka?

Suurinpiirtein kaikki ruoka mitä aino tekee minulle on parasta, mutta myös omat tekemät pihvit. <33


mitä opiskelet?

Valmistun ensi vuonna liikuntaneuvojaksi. Käyn samalla lukiota. Eli olen ns. kaksoistutkinnossa.


haittaako olla ainoa nuorempi?

Ei se haittaa :) olen aina ollut nuorin, mutta iällä ei ole merkitystä. Minua luullaan monesti vanhemmaksi kuin 17, mutta mielummin olen 17 kuin päivääkään vanhempi.


lempiväri?

Keltaiset ja oranssit :)


mihin ainon ominaisuuteen ihastuit ekana?

Olin nuori pojan kloppi ja aino oli se "vanhempi" uskomattoman kaunis ja hauska tyttö, jonka näin vain sillointällöin seurakunnan yhteisissä menoissa. <3


missä sun kuvia vois nähä, muuallaku vaa ainon blogissa?

Mulla on vielä kuvia irc-galleriassa vain sen takia, koska siellä on vanhat kuvat joita ei ole koneellani (ne ovat piilotettu). Voin niitä sitten katsella myöhemmin vanhempana kun ne säilyvät siellä :)

nimimerkillä: samppatäsmoi

Samoin facebook: Samuli Oskari Heikkinen


paljon käytät rahaa kosmetiikkaan /kk?

Saan kaikki hoitoaineet äitini työpaikalta siluetista (se kauneuskirurginen sairaala). Äitini on siellä joku iso jehu :)


ostatko uusia vaatteita miten usein?

Olen viimeisin muutaman vuoden aikana joutunut opiskeluni vuoksi ostamaan liikuntavetimiä opiskelujani varten, mutta aina silloin tällöin ostan uusia tpaitoja ja takkeja. Ostin Turkista ja Albaaniasta kaikilla rahoilla vaatteita :)


missä käyt eniten syömässä?

kebab pizzeria evin. Sieltä saa suomen kiistämättömästi parhaimmat eväät xD


mitä söisit mäkkärissä, nyt?

teambox ja valkosipulikastikkeilla <3


lempileffa?

Rakastan sitä Miyazakin elokuvaa Spirited Away. Olen ehdoton elokuvien ystävä ja katson niitä rutkasti :P


mikä ainossa ärsyttää?

Se röyhtäsee täysii ruokapöydässä :D se oli aluks hauska mut nyt se lähtee jo lapasesta :D ja nyt se kiukkuili kun kirjotin tän :D

 mitä mieltä oot ainon veljestä?

Tunsin ainon veljen jo pitkään ennen Ainoa, loisto tyyppi, olin vaan niin paljon nuorempi, että varmaan näkee mut vieläki sellasena junnuna ku sillo :D 

Vanhemmista?

Hassui heppuja :D tosi kivoja ja huolehtivaisia vanhempia.

3 parasta ja 2 huonoo luonteenpiirrettä ittessäs? 

+ Olen antavainen ja kohtelias. Olen.. tai yritän olla hyvä ystävä. Olen positiivinen, lasi on puol täynnä.

- Hieman itserakas, en haluaisi olla. Luen mutten vastaa ainon tekstiviesteihin :D

 kerro kaikki kamerastasi meitä kiinnostaa!

Runko on Canon 50D (canon on mielestäni paljon parempi kuin nikon, olen ollut nikon kanssa monta kertaa tekemisissä ja olen täysin canonin puolella) Objektiivi on Sigman valmistama canonin liitäntää varten (sigma tekee objektiivejä ja tarvikkeita muita kameroja varten, hinta/laatu suhteessa aina parempia kuin canonin tai nikonin omat objektiivit)

Sigma APO DG 70-300mm 1:4-56 <<<< ei sisällä kuvanvakaajaa, olisi ollut 100 euroa kalliimpi. 

 mitä luonteenpiirrettä arvostat eniten naisessa? entäs poikakaverissa (siis sun omissa kavereissa)?

Avaramielisyyttä ja sellaista hauskaa ja iloista elämänkatsomusta. Aitoutta ja epäitsekkyyttä. Positiivisuutta ja ennen kaikkea tyttöä jolla on hänen arvot selvänä (esim. perhe, ystävät, uskonto?, alkoholinkäyttö, opiskelu, harrastukset...) 

Kukaan läheisistä ystävistäni ei seurustele, on aina ollut niin että olen ollut ainoa, joka on osannut "sitoutua". He ovat loistotyyppejä. En osaa sen enempää sanoa mitä naiset arvostavat poikakavereissaan, mutta minä arvostan eniten sellaisia ystäviä, jotka ovat auttavaisia ja epäitsekkäitä (tärkein ominaisuus ystävyydessä)

mikä on parasta uskossa olemisessa? MIKSI olet uskossa?

Usko on semmoinen asia mihin voi aina turvautua ja saada sillä rauhan. Usko on jokaisen ihmisen henkilökohtainen asia, vaikka eri kirkkojen menoja ja muita uskontoon liittyviä asioita on spekuloita, silti se oikea usko ei liity niihin ollenkaan, se on se joka on sydänmessä. 


milloin aino on kauneimmillaan?

Ympärivuoden :) kaunein pyjamassaan <3

mikä on ainon kivoin vaate,entä mistä kengistä tykkäät eniten?

ha :D ainolla on paljon kivoja vaatteita ja kenkiä, ne kaikki ovat ihastuttavia. Ne vaatteet, jotka ainolla oli päällä kun häneen rakastuin melkein ensisilmäyksellä <3 olimme luistelemassa.


mikä on sun lempivaate?

Ikivanha armeijahuppari, joka näkyykin kuvassa alhaalla ja valkovihreä takki, joka näkyy yläpuolella :)

 

minkä väriset sun hiukset on luonnostaan?

Minulla on ollut kasiluokan jälkeen mustat hiukset, sen jälkeen tumman ruskeat, sitten blondit ja taas ruskeat, luulen että nyt ne ovat suht luonnollisen väriset. Likaisenruskeat?? :D


5.mikä oli pienenä sun unelma-ammatti?

Aivan pienenä unelma-ammatti oli päiväkodin opettaja :D huvittavaa, että nyt minulla on periaatteessa koulutus sellaiseen ja olen ollut töissä päiväkodissa jo :D Minusta tulee Kisakallion jälkeen palomies.


haluisitko asuu jossain muualla kun suomessa? jos,niin missä?

New Yorkissa, siellä olisi ollut potentiaalinen työpaikka minulle personal trainerin apurina. Tämä kyseinen personal trainer on se, joka treenaa Victoria Beckhamia ja  Amerikan pääministeriä. Hän on suomalainen ja olen puhunut hänen kanssaan ja hän on sitä mieltä, että se olisi mahdollista. Se tarkottaisi, että muuttaisin sinne luultavasti asumaan ja tienaamaan. <<unelma.


mitä kaikkee harrastat?

Hahaa :D mistä alottaisi, harrastan koulussani monia asioita, kuten tennistä, voimistelua, ryhmätanssia, frisbee golffia. Lisäksi harrastan kilpatanssia lohjalla, sekä pelaan squashia sunnuntaisin Faijani kanssa. Kaiken lisäksi olen Kisakallion virallinen kahvakuulaohjaaja. Kuntosalia varmasti eniten :DD 


lempibändi+biisi?

Rakastan kaikkia vanhoja biisejäni, iTunessa minulla on viisi tuhatta biisiä joiden kuunteluun kestäisi 13 ja puoli päivää. Rakastan Queeniä. Ja kaikki jumputukset ovat parhaita :D


lempiruoka+juoma?

Grilliruoka, omat tekemät pihvit, sekä ainon valmistamat sapuskat ovat voittamattomia. Kyllä siinä kyytipoikana menee mikä tahansa juoma :D


.missä ruokakaupassa käyt eniten? : D (sale,s-market,siwa,prisma,valinta talo jne?)

s-market on lähin ja varmin :)

onks sulla tiivis kaveripiiri?

On, kaverini ovat kaikkein parhaimmat, samat kaverit jotka olivat tarhasta asti. Kaverit ovat kuin perhettä <3

käytätkö mitään merkkivaatteita esim.puma,adidas?

Liikuntavarusteissa ehdottomasti Adidas, muuten ei ole väliä :)

minkä merkkinen ja kuutioinen sun moottoripyörä on?

Yamaha Virago. Sen moottori on 250 kuutioinen mutta pytyt on pienennetty 125. Idea olisi ne laittaa normaalikuntoon. 

 


entä sukat sandaaleissa-ilmiöstä?

Olen kävelevä muotikatastrofi :D Luulisi paparazzimallin tietävän mitä laittaa ylleen :) 


kuuntelenko jare&VilleGalle:a?jos et niin ootko kuullu mitään niitten kappaletta ikin?

Kyllä olen kuullut kaikki heidän biisit :D ei ne nuuskahuulet koulussa muuta kuuntelekkaan :D on hyvää musaa ! 

mitä mieltä oot legginseistä?

Olen aina sanonut että parempi ettei ole mitään vaatteita, mutta ne ovat aina sexy :)


osaatko pestä pyykkiä?

Kerran yritin pestä kalsareita Kisakalliossa mutta unohdin hakea ne sieltä ja ne oli lojunut siellä miltein puoli vuotta :s Seuraavan kerran kun menin pesemään vaatteita ne olivat siellä puhtaina odottamassa eikä tarvinnutkaan pestä aikaisempia kalsareita :) kyllä kotona pesen kuitenkin :P

 Tiesitkö muuten, että mulle ja mun kaverille tulee susta ihan mieleen Cheek siinä Jippikayjei biisissä ja videossa? Onko kukaan sulle sanonu, että muistutat Cheekiä?

On aina spekuloita ketä julkkista muistutan :D kuten Penn Badgley :)

Mikä on hauskinta mitä Aino on sulle sanonut / tehnyt ?

Aino on semmonen komediaesitys ettei voi muuta kun nauraa sen hölmöilyille :DD ihana heppu

Jos tulee riitaa (vaikka vain sanaharkkaakin) kumpi alottaa sovinnon tekemisen yleensä?

Minä luultavasti aina :) jos asia on ollut aivan älytön niin se on vaan unohdettu ja joku heittää läpän ja kaikki on normaalisti :P


Tullaanko sua paljon iskemään jossain? :D

Eiii.. :D ainon mielestä ne jotka puhuu mulle yrittää, mutta en huomaa :D


Kumpi on mustasukkasempi, sinä vai aino?

aino :DD se on mustasukkane jekulle jos sen kanssa leikin :)


Kaunein naisjulkkis?

ANgelina JOlie


Blondit vai brunet?

ennen oli blondi mutta nyt brunette ;)


Ootko päässy tekemään yhtään mallinhommia sen jälkeen ku pääsit paparazzille?

vain alussa oli paljon kaikkea esim castingejä ja näyttäytymisiä eri bileissä ja tapahtumissa. Nyt  ei ole ollut mitään... ongelmani oli että minulla on liian isot tissit ja pylly :DD 


Onko ainolla koskaan vaatteita josta et kauheesti tykkää?

ei tietääkseni :D ei niillä vaatteilla ole väliä :)


Mikä on ainoin parhain vaate missä se näyttää hyvälle? (ja ei saa vastata, että "se näyttää kaikissa hyvälle! :D)

Ne semmoset yhet farkut, jotka oli joku vuos sit :) muistan vieläki :) ne meni vaa rikki haaroista... sit nahkatakit on hyvän näkösii sen päällä, kun ajetaan prätkällä :P

 

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu