Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

19.4.2010

Minä+siivoaminen=jännä

Heipä hei taas, mulla ei taaskaan oo nyt kunnon päivänasua ihan syystä.
1. Oli kaunis sää mutta ei innostanu se että pitää olla töissä musta paita.
2. En tehnyt mitään ihmeellistä töiden jälkeen, tulin kotiin, joten millään ei tuntunut olevan väliä.

Takki: Only
Paita: Valtteri (H&;)
Neule: Valtteri (GT)
Jotkut jotka tuntee mut tai on enemmänkin kuin riittävästi lukenut tätä mun blogia, niin tietää miten mä tykkäänsiivoilla. Harvoin mun huoneessa on tälläistä kaaosta mutta oli taas sellainen hetki kun ei kiinnostanut, mutta tänään ajattelin koko ajan että haluan siivota mun huoneen. Ihan onneissani olin kun sain vaihtaa kotona vaatteet ja ryhtyä hommiin.

Nippanappa tietoja musta ja siivoamisesta:

1. Mä tykkään pitää asiat järjestyksessä mun huoneessa ja tietyt jutun on tietyissa paikassa. Piste!
2. Jos on kaveri tai joku muu huoneessa joka siirtelee tavaroita eikä laita paikalleen niin monesti laitan ne heti takasin sinne. En tykkää jos huonettani sotketaan, sillä mä sitten hengittäen niskassa seuraan siivoten, ja mä tiiän että se on välillä ärsyttänää, hihi
3. Mä en monesti löydä tavaroita jos niitä on siiretty :D
4. Tulee parempi fiilis kun on siistiä, likasessa/sotkuisessa huoneessa ajattelen vain siivousta.
5. Kaikistä jännin on että en välitä jos oon toisen huoneessa ja siellä on sotkusta, nää koskee vain mun huonetta. Mutta jos oon jossain pitkän aikaan, kuten Sampan huoneessa ja ollaan sotkettu sitä, niin kestä muutamia päiviä ja sitten on pakko laittaa paikka kuntoon.
6. Kaikki muu menee mutta inhoan imuroimista, en vaan jaksa hakee sitä isoa painavaa imuria..
Ei kyllä menny hirveän kauan, miltein kaikki aika meni vaan taulujen järjestelemiseen
Yritin laittaa taulut lattialle ja hahmotella vähän, ei siitä kyllä tullut yhtään mitään.. :/
Valmiiksi sain ja tuloksena on varmaan 30 ylimääräistä reikää seinässä. Reikä seinässä.
Laitoin taas hiiren mun läppäriin, mä kyllä oon tottunut niin käyttämään läppärin hiirtä että näkee mitä tosta tulee.
Nyt mä meen pitkästä aikaan syöpöttelee ja kattoo eläinten pelastustiimi!! 

Tunnisteet:

12 kommenttia:

  • 4/19/2010 7:44 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Sulla on ihana huone(:

     
  • 4/19/2010 7:45 ip. , Blogger Sara kirjoitti...

    mullaki oli kengät pitkään tollee lattialla, mut ku koira aina kaato ne ja ne vei tilaa ni dädi nikkaroi kenkähyllyn ja mä maalasin sen huoneeseen sopivaks. ajattelin vaan kertoo, jos jossain vaiheessa kyllästyt ! :D ahh ihana toi vika leipä kuva, oon syöny tuommosia leipiä montamonta vuotta sitte viimeks, ku oon vasta kuukaus sit tullu takas lihansyöjäks :p

     
  • 4/19/2010 7:48 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    anonyymi: Kiitoss :))

    sara: no vitsi, eikun siis maistelemaan vaan :DD!

     
  • 4/19/2010 7:49 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    mul on muute tismallee samanlailla siivoomisessa, paitsi se että tykkään imuroida en vaa koskaa jaksais viiä sitä imuria takasin nii se jää aina oven eteen.:D

     
  • 4/19/2010 7:54 ip. , Anonymous RubyTuesday kirjoitti...

    Voisitko tehdä jonkun meikkipostauksen? et mitä tuotteita käytät jne? oot ihanan kaunis :)

     
  • 4/19/2010 7:54 ip. , Blogger Sanna kirjoitti...

    Ihanaa huone:-)

     
  • 4/19/2010 7:59 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Sä oot ihan samanlainen ku minä :D Aina ku mun yks "epäsiisti" kaveri tulee meille ja se vähän sotkee ja vaihtaa erillaisten esineiden paikkaa niin mä heti rupeen valittaa sille siitä :D Ja mun kaverii ärsyttää se, mut ku mä haluun et kaikki on järjestyksessä (:

     
  • 4/19/2010 8:49 ip. , Blogger Sarianna kirjoitti...

    heihoi, minkä merkkistä hopeashamppoota käytät? :)

     
  • 4/19/2010 9:04 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    anonyymi: haha :D mäkään en jaksa enään viedä takas, joskus se on sen verran mun huoneessa kunnes joku tarttee....

    Sanna :)


    RubyTuesday: oon khyl tehy mutta miksei uudestaan :DD


    Anonyymi : se on välillä ärsyttävää niiden mielestä joo :D

    sarkku: tresemes :)

     
  • 4/19/2010 10:36 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mulla lojuu tuolla lattialla vaan yks pari kenkiä ja sekin jo ärsyttää :D Loput siis majailee kaapeissa/eteisen kenkähyllyssä.

    Ei tarkoitus mitenkään moittia, mua vaan ihmetyttää miten joku kestää tommoista. Mutta niinhän se on, tapansa kullakin.

    Tosin mä oon niin laiska ton imurin kans etten kestäis jos tavaroita lojuis lattialla hirveästi. Ei sillä etteikö tälläkin hetkellä siellä lojuis kaikkea, mutta voi että sitä päivää kun pitäis taas imuroida... :--D Osaan kuvitella sen hermoromahduksen - taas.

     
  • 4/19/2010 10:36 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    iha pakko kysyy et nukuttekste sampan kans samassa sängyssä ku tehän ootte uskos ja tällee ja ku tossa näky toi patja ja muut ? sori vähä tyhmä kysymy :D:D

     
  • 4/20/2010 3:32 ip. , Blogger V kirjoitti...

    Snif, antaisin mitä vaan, että mullakin ois tollanen kenkävalikoima : D

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu