Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

1.7.2010

KenkäOrgasmi

Wsup?  Nonni, joko mä olen tosi vanha tai mulla tulee muuten vain kuumia-aaltoja. Mulla on ollu koko päivän älyttömän kuuma kaikkialla ja hyvä etten tuolla jo ilkosillani ollut.



Bleiseri: Fida
Mekko: Valtteri
Vyö: Valtteri
Hame: J.C
Laukku: Kappahl
Kengät: H&M
Tähän väliin vaa että Samppa osti sairaan hienot kengät Stockmann outletista! 
Mä tein syntiä.. no en siis oikeasti mutta tililleni kyllä. Mulla tullu ihan pikkuruinen palkka ja huomenna on luvassa Viron päivän reissu ja puolentoista viikon pääsä turkki, niin yritän säästellä kovasti. Vaikk kyllä mulle ehtii ehkä jotain kertyä sinnekkin :)
Mutta, miten mä voisin vastustaa kenkiä.. mä menin vaan ihan nopee käymässä Dinskossa ja siellä niitä oli.
Ja mun sanonnan mukaan sain "kenkäorgasmin", ellen kaksi :D
Kysymys, milloin tietää että tyttö on löytänyt jotain täydellistä?
-Hän ostaa kahdet samanlaiset.

Voi ihanuutta, mä oon ettiny pitkään mustia avokkaita, jotka on mun mielestä ihan "must" jutut, niitä tarttee aina. Nyt löysin vähän erikoisemmat ja mun silmään miellyttävät niin miten ikinä voisin muka kieltäytyy??

Tästä kuvasta tuli vahingossa näin mainio muuten! Hintaa kummallakin oli 35€ (55€).
Huomenna luvassa töiden jälkeen GinaTricot sillä mulla sinne lahjakortti, sen jälkeen lähden illalla sitten Viroon ja huomenna 5 maissa takaisin :) Näkee onko oikeasti tilillä mitään Sunnuntaina, onko mulla kirppikselle sitten edes vaihtorahaa jäljellä.

Tunnisteet: ,

25 kommenttia:

  • 7/01/2010 10:28 ip. , Blogger agarina kirjoitti...

    Hei saanko kysyy onko toi Valtteri niinku kirpputori vaii mikä? :o Sulla on niin sairaan kivoja vaatteita!

     
  • 7/01/2010 10:33 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    juu on :) sinne menossa itekki myymään sunnuntaina. Kiitos kovasti!

     
  • 7/01/2010 10:36 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    noi kengät on kivan näköset :>

     
  • 7/01/2010 10:45 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    kiitos :))

     
  • 7/01/2010 10:45 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    kiitos :))

     
  • 7/01/2010 10:45 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Ihana mekko =)

    -Mirkk-

     
  • 7/01/2010 10:48 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    RYYPPÄÄTKÖ / KÄYTKÖ KOSKAAN BAAREISSA? Kun ei sulla oo koskaan postauksii jossa oisit kavereides kanssa.

     
  • 7/01/2010 10:54 ip. , Blogger emmma kirjoitti...

    kiva asu!

     
  • 7/01/2010 11:23 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    IHANAT KENGÄT <3

     
  • 7/01/2010 11:26 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ai häh? :o lähet huomenna viroon ja huomenna tuut 5 päivällä takaski? :D

     
  • 7/01/2010 11:41 ip. , Blogger Tuire kirjoitti...

    oii ihanat hiukset ja asu sinulla tänään! noista uusista kengistä puhumattakaan! =)

     
  • 7/02/2010 12:30 ap. , Blogger Roosa-Maria kirjoitti...

    super hienot kengät kyllä! :D mistä nuo sun aurinkolasit on?

     
  • 7/02/2010 2:58 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Sä olet valehtelematta kaunein nainen jonka olen koskaan nähnyt :) Toivottavasti jaksat noista idiootti-anonyymeistä huolimatta jatkaa tätä blogin kirjottamista.

    Hyvää kesää Aino!! :)

     
  • 7/02/2010 9:51 ap. , Blogger Unknown kirjoitti...

    SIIS aivan mahdottoman makeet kengät! Kyllä minullekkin kelpaisi ja käyvät ihan 100% varmasti sulle! :)

    Eikun kuule oikein ihanaa viron matkaa sinulle <3

     
  • 7/02/2010 11:00 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mä katoin eile just noit samoi kenkii dinskossa,mut kenkävarastot on kyl ihan pullollaan jo ni en sitte ostanu noita. Oot älyttömän kaunis ja sulla on ihanii vaatteit:)

     
  • 7/02/2010 12:59 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ihanasti sulla on hiukset tässä :)

     
  • 7/02/2010 1:19 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Huomenna luvassa töiden jälkeen GinaTricot sillä mulla sinne lahjakortti, sen jälkeen lähden illalla sitten Viroon ja huomenna 5 maissa takaisin :)

    ^siis hä? meet illalla viroon ja tuut samana iltana kello 5 pois? :-D

     
  • 7/02/2010 2:01 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Tyksin noist valkosist kengist ;) ja sulle ne sopii varmasti tosi hyvin <3

     
  • 7/02/2010 3:50 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Kivat kengät :) Hei,haluaisin kysyä,että mikä on Helsingin paras ostoskeskus ja muutenkin missä siellä kannattaa käydä?Mä en oikeen osaa muotoilla tätä mun kysymystä,mutta toivon,että jotenkin tän tajuat.Oon siis tulossa tässä kesällä Helsinkiin ja en oikein tiedä missä siellä kannattaa käydä. Ja tarkotan lähinnä vaatekauppoja jne. :D

     
  • 7/02/2010 4:44 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    valkoset on hienommat.

     
  • 7/02/2010 4:54 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mä luin noita postauksia taaksepäin, ja huhuh millasta kommenttia sulle tulee! Useimmat ihmiset muuttu vuosien varrella (osa vähemmän osa enemmän) ja ihan ymmäretävää, että et ole enää samannäköinen kun sillon kun alotit blogin :) Mutta silti voit olla sisältä ihan sama Aino kun ennenkin =) Tsemppiä Aino, sulla on paljon kivoja lukijoita, jotka oottaa sun postauksia! :D Ihanaa kesää.

    /Toinen Aino

     
  • 7/02/2010 8:50 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    nuo kengät... rakkaus <3

     
  • 7/02/2010 8:58 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    eiks sulla pitäny olla joku 10e tuntipalkka, niin miten sulle on voinut pikkuriikkinen tili tulla?

     
  • 7/03/2010 12:47 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    kuinka pitkä oot? :---)

     
  • 7/03/2010 1:40 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mä rakatuin kans noihin kenkiin heti kun näin ne<3 Oon heikkona kaikkeen missä on niittejä :D Mut en voinu ostaa ku 38 ei pysyny jalassa ja 37 ei mahdu :/

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu