Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uino

Uino

17.1.2011

Missä kaikki hienot?


Mä olen huomannut tässä jo kuukausien ajan yhden todella ärsyttävän asia, nimittäin laukut ovat kaupoissa rumentuneet. En pysty ymmärtämään tätä, mutta oikeasti en löydä enään laukkuja mistään! Ne on nykyään tosi paljon sen mallisia mistä en tykkää ja se riepoo, etten löydä mitään hieno isoa laukkua!! 
Jotain tämän tyyppistä olen jo pitkään etsinyt, mutta ihan turhaan. Tai kyllähän niitä laukkuja löytyy, mutta hinnat menee sitten yli satasessa.. Tämä laukku oli asosksen sivuilta ja taisi maksaa 40-50€ ja sen mä voisin jopa maksaa. Mutta mua vielä epäilyttää suuresti noi kultaiset kohdat. :/

Onko kukaan nähnyt jossain kaupassa jotain tän tapaista/tyylistä? 

Sillä oon kiertänyt kaikkialla, joko ne on sellasia TOSI pieniä, liian pitkät hihnat tai väärän värisiä.
Täydellisen laukun metsästys, jossa en tule varmaankaan ikinä onnistumaan.

Tunnisteet:

25 kommenttia:

  • 1/17/2011 7:55 ip. , Blogger Katariina kirjoitti...

    Oon huomannu ihan saman asian!! :DD
    Hyvä etten oo ainoo (:

     
  • 1/17/2011 8:09 ip. , Blogger Maiju N kirjoitti...

    Nyt kun puhuit tosta, sama mulla ! =( En oo miettinyt sitä, en oo ostanut... millonkohan lie.outoo...
    Laukku-epidemia !!!! aarrgg !! sos =D

     
  • 1/17/2011 8:09 ip. , Blogger eeva kirjoitti...

    hei halusin kysyy et onks sulla vielä se napakoru? ja kirjotit siihen jotain että et voi pitää sitä niin kauan ni mitä siis tarkotit sil ?

     
  • 1/17/2011 8:27 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    joo sama ongelma täällä.. oon täällä pääkaupunki seudulla joka paikasta metsästäny mutta ei löydy....

     
  • 1/17/2011 8:28 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    miks sul on kauheit ennakkoluuloja kultaa kohtaan? :D eiks vaihteluu virkistäis ku sulla on näemmä aika paljon kaikkea hopeeta :)

     
  • 1/17/2011 8:29 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Oon huomannu saman, hienoja laukkuja ei löydä mistään! :(

    Sullahan on ennen näitä blondeja ollut ihan tummanruskeat hiukset? Koitin äsken etsiä mut en löytänyt, niin voisitko linkittää esim. jonkun vanhan postauksen missä sulla olisi ne vanhat tumman hiukset vielä?
    Mä oon niiiin kyllästynyt näihin mun tummiin hiuksiin ja haluisin jotain uutta, mut vähän pelottaa ruveta vaalentamaan :s Miten sä ite vaalensit ja kärsikö sun hiukset paljon? Jos sulla on jotain vinkkejä niin saa antaa tähän hiusten vaalentamiseen liittyen :D

     
  • 1/17/2011 8:30 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Tiiän et teet näit usein, mutta oisko mahdollista saada vähä piristystä harmaaseen arkeen? Tee videopostaus plz!! Näytä vaikka kaikkia on piirustuksii ku oot hyvä piirtämään :)

     
  • 1/17/2011 8:32 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    koska en ikinä pidä kultaa :D ja aina, ihan aina kun oon ostanu jotain kultasta, oon lupunu siitä jossain vaiheessa. Emt.. en vaan osaa käyttää, yritän tässä opetella vähitellen :)

     
  • 1/17/2011 8:53 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Mikset koskaa voi laittaa kuvia ilman meikkiä ? Eihän kukaan ole täydellinen. Miksi siis peittämään finne yms. :O
    Jokainen on kaunis ilman meikittäkin :p

     
  • 1/17/2011 8:53 ip. , Anonymous pepe kirjoitti...

    Oon oikeesti huomannu, et välillä kannattaa jättää ne pari ihan kivaa parin kympin laukkua ostamatta, sillä satsaamalla kunnon laukkuun, joka maksaa yli satasen saa niin paljon parempaa tilalle ! Oikeet nahkalaukut ensinnäki näyttää paremmalta, tuntuu paremmalta ja kestää niin paljon paremmin ku tekonahka laukut joiden kahvoist halkeilee muovi ja sit taas alkaa uuden 'täydellisen' laukun metsästys ! Kyllä niitä laukkuja löytyy, pitää vaa tietää mistä etsiä ;)

     
  • 1/17/2011 9:07 ip. , Blogger Noora kirjoitti...

    Puhut niin asiaa! ihan sama ongelma mulla ja toi kuvan laukku on niin upee:) haluu kans tietää mistä tommosia löytyy!

     
  • 1/17/2011 9:24 ip. , Blogger Aino kirjoitti...

    Oi toi laukku on upee

     
  • 1/17/2011 10:14 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Sama homma täällä, oon yrittäny ehtiä hienoa laukkua varmaan puol vuotta, mutta ei vaan löydy mistään! tosi ärsyttävää:(

     
  • 1/17/2011 10:35 ip. , Blogger Anna kirjoitti...

    KappAhlista ostin just vasta ite samantyyppisellä pinnalla varustetun, en tiedä sitten miellyttääkö tuo malli muuten. Se on tosi hyvän kokoinen, sellaista koululaukku-kamaa. :D Hintaa oli huimat 15e alennuksessa, kurkkaahan täältä kuva: http://annashtina.blogspot.com/2011/01/shoppat.html .

     
  • 1/17/2011 10:37 ip. , Blogger Uino kirjoitti...

    ohan nice mutta haluun tollasen.. ää.. miten sen voi sanoa :D Salkkumaisen vähänku, että pysyy muodossa. Mulla vaan tollasia säkkimäisiä niin haluisin jotain erilaista. :)

     
  • 1/17/2011 10:57 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    MOikka....
    sul on JUST sen värinen tukka ku haluisin, et kerro kerro, millä värillä värjäät tai jos oot monilla värjänny nii ees muutama tai yks, tai osaatko suositella jtn kaupan väriä? :) Mulla on nyt jo aika vaalee tukka mut lisä vaalennusta kiitos:)

     
  • 1/17/2011 11:12 ip. , Blogger Suvi kirjoitti...

    Mullaki ois täydellisen laukun metsästys meneillää, mut vielä vaikeempi tehtävä ku asuu lapissa:DD

     
  • 1/18/2011 12:09 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    ärsyttää ku et vastaa mihinkää kysymyksiin.... :(

     
  • 1/18/2011 12:13 ap. , Blogger Uino kirjoitti...

    no ihan sen takia etten oikeasti ehdi :DD Sitten vastailen kun aikaa, ja sitä harvoin on

     
  • 1/18/2011 3:34 ip. , Anonymous rina kirjoitti...

    hmm...no ehk oot oikeessa, mä oon alkanu käyttää kaikkia äitiltäni saamia laukkuja, koska niis on sellane kiva tyyli ja sillee, ja sit ne on samal tosi rakkaita :)

     
  • 1/18/2011 6:45 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    Aleksi13 on omasta mielestäni melko paljon valikoimaa ja upeita laukkuja, hinta-laatusuhde kohdallaan:)

     
  • 1/18/2011 8:33 ip. , Blogger Hayley kirjoitti...

    Seppälässä maksaa 30e ton muotoinen laukku, niitä on mustina ja ruskeina. Käyppäs katsomassa!:)

     
  • 1/19/2011 3:40 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

    videoo odotellessa

     
  • 1/19/2011 7:21 ip. , Blogger Ansku kirjoitti...

    Sama juttu ! Kauheen yksinkertasia, rumia tai tyhmän muotosia/kokoisia kaikki :D Onneks nettikaupoista löytyy kivoja :)

     
  • 1/24/2011 10:35 ip. , Blogger veerra kirjoitti...

    mulla on sama onkelma! mulla on vaan pari laukkua ja kangaskassia mitä tulee oikeesti käytettyä ja sitten jumitan niissä :D

     

Lähetä kommentti

Lue ennen kuin kysyt:

Nimi: Aino, Uino on vain ala-asteelta jäänyt lempinimi :)
Ikä: 20
Opiskelen: Helpassa parturi-kampaajaksi.
Perustin blogin: 31.10.2008
Kamera jolla kuvailen ja otan videoita: Nikon D3100
Kaulakoru joka aina kaulassa: Kultaliikkeestä (19v synttärilahja)ei ole siis GUESS:in kaulakoru.
Pituus:n.167cm
Hiukset: Teippipidennykset ja hankittu kampaamotukusta.
Rustokoru: Itse tehty hopeaketjusta ja omista korviksista.
Millä muokkaan kuvat: Paint.net (netistä ladattava)
Millä teen gifit: PhotoScape (netistä ladattava)


KYSYTYIMMÄT POSTAUKSET

Miten teen Gif animaatiot: http://uinon.blogspot.com/2011/10/siniturkoosipaita.html

Miten teen kiharani: http://uinon.blogspot.com/2012/03/kiharat-kuvina_10.html

Huoneeni:
http://uinon.blogspot.com/2012/01/huonevideo-kissa.html

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu